Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@22:24:27 GMT

باز هم طلا در دو و میدانی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۰۵۰۵

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما از اندونزی، در ادامه رقابت های دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا، فرزاد سپهوند و شهرام حسن پور در ماده پرتاب دیسک کلاس ادغامی F43/44 - F62/64 به مصاف حریفان خود رفتند.
سپهوند با ثبت حد نصاب 54.61 ضمن کسب مدال طلا رکورد جهان را نیز جا به جا کرد. در این ماده پرتابگران هندی به ترتیب با 45.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

41 و 46.64 به مدال های نقره و برنز دست یافتند.
شهرام حسن پور دیگر نماینده کشورمان در این ماده با 38.26 به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا طلا دو مدال پرتابگر دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز حضور خود در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان، پس از بازدید از معابر و منازل درگیر سیلاب، دستورات لازم جهت تسریع در روند خدمات‌رسانی را صادر کرد.

وزیر کشور عصر روز گذشته از طریق فرودگاه کنارک جهت بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد و پس از بازدید هوایی از نقاط سیل‌زده صعب‌العبور، دستورات لازم جهت تسریع به خدمت‌رسانی به این مناطق را صادر کرد.

همچنین وزیر کشور امروز با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه پمپاژ شماره 3 فاضلاب شهرستان کنارک بازدید کردند.

تلاش‌ها برای تخلیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره سه شهر کنارک که در اثر ورود آب سطحی ناشی از سیل و طوفان شب گذشته از مدار خارج شده است، ادامه دارد. هفت عدد پمپ بزرگ و کوچک در حال تخلیه آب هستند.

صبح امروز نیز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سیستان و بلوچستان به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور محمد کرمی استاندار در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.

وزیر کشور در دومین روز از حضور میدانی خود در مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان، از نزدیک فرآیند در حال بررسی امدادرسانی به مردم جنوب استان است.

.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم