Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@23:36:32 GMT

◄ انتصاب یکی از بانوان در پست مدیریتی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۰۵۶۴

◄ انتصاب یکی از بانوان در پست مدیریتی

تین‌نیوز | 

بنابر تاکید حسین چراغی مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان بر استفاده از نیروهای جوان و بانوان در منصب‌های مدیریتی و توجه به فرزندان شهدا، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد و سرکار خانم «صدیقه گل‌آور» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  بنادر و دریانوردی گیلان، گل‌آور از یادگاران سردار شهید بهرام گل‌آور بود که در سال‌های دفاع مقدس بارها راهی جبهه‌های نبرد با کفار بعثی عازم مناطق جنگی شد و شجاعانه طی ۲۳ ماه از عمر پر برکتش را درنبرد و مبارزه با دشمن خصم دون بسر برد و سرانجام پس از ۳۰ سال هجران و درد فراق از معبود خویش در حالی که فرماندهی گردان ۱۴‌صاحب‌الزمان (عج)، در رسته مهندسی رزمی جهاد سازندگی را بر عهده داشت در سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون بر اثر بمباران شیمیایی دشمن، دعوت حق را لبیک گفت و به وصال معشوق نائل آمد و با عرشیان هم نوا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی گیلان، در این مراسم از زحمات ارزنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر «افشین محمد پور» در طول دوره مسئولیت خویش که منشا اقدامات مفید بود نیز تقدیر شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان

ایسنا/گیلان معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان و نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

 هیئت نمایندگان قوه قضائیه به همراه معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و هیئت همراه دیروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انبار مرکزی استان در شهر لولمان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی پرونده ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی استان، جانمایی اصولی کالاها در انبار و جلوگیری از تضییع بیت المال تا تعیین تکلیف پرونده ها و کالاها مناسب ارزیابی شد.

علی اصغر عسگری، معاون پیگری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان، نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

هیئت نمایندگان قوه قضائیه گیلان نیز پس از بازدید از تمامی کالاها، وضعیت حال حاضر انبار مرکزی اموال تملیکی استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کردند: تمامی کالاهای موجود در این انبار دارای شناسنامه کالا بوده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان گیلان، در حاشیه این بازدید احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات صادر کننده مجوزهای لازم جهت تعیین تکلیف کالاهای ویژه اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی گیلان، اظهار کرد: این دستگاه ها در راستای صدور مجوزهای لازم و پیشبرد هر چه بهتر امور و فرآیند تعیین تکلیف کالاها، همکاری بسیار خوب و ارزنده‌ای با این اداره کل دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات