Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، علی اکبر شیرکوند معاون  امور رسانه‌های دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال گفت: بخش شبکه‌های اجتماعی و  پیام رسان‌های عمومی یکی از بخش‌های جدیدی است که  امسال در نمایشگاه دایر خواهد شد.

وی افزود: این بخش از اجزایی از جمله پیام رسان‌هایی که داخلی هستند و بعضا موفق شدند اعضایی از سایر کشورها جذب کنند تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش محتوایی نیز تولیدات شبکه‌های مجازی قرار می‌گیرد و کانالها و گروه‌ها نیز غرفه دارند.

شیرکوند با اشاره به این نکته که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بزرگترین نمایشگاه محتوایی خاورمیانه است، افزود: بر همین اساس است که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برای کسانی که تولید محتوا دارند اهمیت ویژه‌ای دارد و البته برای مردم هم لمس مراحل تولید محتوا و آشنایی با این فضا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در بخش جنبی نمایشگاه نشستی با مدیران شبکه اجتماعی و پیام رسان عمومی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوره نیز همان طور که انتظار داریم، از نمایشگاه استقبال مناسبی به عمل آید.

نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال دهم تا ۱۴ آبان ماه در مصلای تهران برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی اینترنتی dmf.saramad.ir مراجعه کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟