Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@09:03:47 GMT

تا شهریور ۹۹ انجام می شود: ساخت پلاسکو در۲۰ طبقه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۰۸۸۲

رئیس بنیاد مستضعفان از به سرانجام رسیدن ساختمان جدید پلاسکو در ۲ سال خبر داد و گفت: در زمان گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو، نقشه‌ها تکمیل و پروانه -ساخت- نیز دریافت می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : محمد سعیدی‌کیا در حاشیه برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر در رابطه با کسبه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: به کسبه این ساختمان،‌محلی برای کاسبی به این افراد داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسئله مهم ساخت و سازی است که باید در محل ساختمان پلاسکو انجام شود.
وی تصریح کرد: در این رابطه با استاندارد تهران جلسات متعددی برگزار و جمع‌بندی این شد که با اصرار مالکان سرقفلی ساختمان 5 طبقه در شمال ساختمان فروریخته پلاسکو، با هرینه خودشان ساختمان را بازسازی کرده و استفاده کنند.
رئیس بنیاد مستضعفان با یادآوری این‌که ساخت و ساز ساختمان جدید پلاسکو در استانداری و شورای تامین تصویب شد، گفت: همچنین کمیسیون ماده 5 طرح ساخت ساختمان مذکور را تصویب کرد. بر این اساس در محل ساختمان پلاسکو،‌ساختمان جدید 20 طبقه‌ای شامل 5 طبقه در زیر و 15 طبقه روی زمین ساخته شود.
سعیدی‌کیا با بیان این‌که کار ساخت این ساختمان آغاز شده و مسابقه معماری آنرا به زودی برگزاری می‌کنیم، اظهار کرد:‌ بعد از کامل شدن معماری، مجوز را از شهرداری دریافت می‌کنیم. البته کار گودبرداری 5 طبقه زیر زمین در حال انجام است که مدتی زمان می‌برد.
وی با بیان این‌که در زمان گودبرداری نقشه‌ها تکمیل و پروانه -ساخت- نیز اخذ می‌شود، تصریح کرد:‌ در همین مدت مدت طراحی سازه و اسکلت -ساختمان جدید پلاسکو- انجام خواهد شد.
وی ادامه داد:‌ این ساختمان بعد از مصوبه کمیسیون ماده 5 (سه هفته پیش) طی دو سال به سرانجام می‌رسد.
منبع: تسنیم کد خبر: ۵۵۰۰۶۰ تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلاسکو بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در این دولت با همه کمبودهایی که وجود دارد ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در کشور راه‌اندازی و ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی راه افتاده است.

دکتر بهروز رحیمی،معاون وزیر بهداشت، ۱۱ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: در این دولت با همه کمبودهایی که وجود دارد ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در کشور راه‌اندازی و ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی راه افتاده است.

وی افزود: باید امیدآفرینی کنیم و خدمات انجام شده اطلاع رسانی شود.

رحیمی یکی از ظرفیت‌های خوب استان کرمان را وجود خیران حوزه سلامت عنوان کرد که باید قدردان تلاش‌های آنان بود.

معاون وزیر بهداشت به ثروتمند بودن استان کرمان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید با مسئولیت اجتماعی که داریم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست گفت: حتما برای کمبود نیروی انسانی دانشگاه طراحی جدید انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر یک روز خود به کرمان، از ساختمان در حال ساخت مرکز پت اسکن (تشخیص زودهنگام و کمک به درمان بیماران سرطانی) بازدید کرد.

این مرکز با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

 رحیمی همچنین از خوابگاه ۶۰۰ نفری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بازدید کرد.

این خوابگاه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با زیربنای ۷۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۴۰میلیارد تومان در حال ساخت است.

به گزارش ایسنا، ساختمان جدید دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با حضور دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افتتاح شد.

این ساختمان با اعتبار  ۱۴۰۰میلیارد ریال و زیربنایی بیش از ۴۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

بنابراین گزارش، رحیمی همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، یاد و خاطره مجاهدت‌های شهیدان به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

معاون وزیر بهداشت همچنین مزار ریحانه سلطانی نژاد، دختر کاپشن صورتی از شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را زیارت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس