Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@22:05:06 GMT

«حافظ خلوت‌نشین» به تالار حافظ می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۱۰۶۴

«حافظ خلوت‌نشین» به تالار حافظ می‌آید

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل، همزمان با زاد روز شاعر و عارف بلند آوازه کشور حافظ شیرازی، نمایشنامه‌خوانی «حافظ خلوت‌نشین» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صفار، 20 مهرماه 97 ساعت 13:30 در تالار حافط اجرا می‌شود .

در این اجرا به مدت 100 دقیقه، گوشه‌هایی از زندگی حافظ شیرازی توسط هنرمندان گروه غلام علی صابری، فیروزه بهجت محمدی، رویا دانشجو، فرزاد بوعلی، منیره رئیسی، سیامک گل‌سرخ، سجاد علیزاده، مهدی صفار، محمد حبیبی‌راد، حسینی، علی سرانجامی، سپهر سرانجامی، سیامک گل‌سرخ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خوانش می‌شود.

نمایشنامه‌خوانی «حافظ خلوت‌نشین» 20 مهرماه، ساعت 13:30 در تالار حافظ اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قران ایکنا اصفهان فرهنگسرا نمایشنامه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری در سال تحصیلی جدید افزایش پیدا کرده و ۶۴۸ دانشجومعلم از مهرماه ۱۴۰۳ در این دانشگاه پذیرش خواهند شد.

ذبیح الله کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمام تلاش و هدف دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی است، اما کمبودهای زیرساختی و اساسی این امر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جدید افزایش پیدا کرده و ۶۴۸ دانشجومعلم از مهرماه ۱۴۰۳ در این دانشگاه پذیرش خواهند شد، این دانشجویان در رشته‌های مانند مشاوره، امور تربیتی، الهیات، ادبیات و آموزش ابتدایی تحصیل خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر کاهش دغدغه آموزش و پرورش در تأمین معلم، تصریح کرد: سال گذشته ۹۳ دانشجوی سال آخری و در سال تحصیلی جاری ۱۶۴ نفر از این دانشجویان به دستگاه آموزش‌وپرورش تزریق می‌شود که پراکنش آن، همه استان را در بر می‌گیرد.

کاوه با اشاره به ارجاع این کمبودها و مشکلات و مسائل مختلف به نماینده مردم شهرکرد بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، برای مهرماه سال جاری بعضی از مشکلات زیرساختی و زیربنایی کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به تغییر ساختار در دانشگاه فرهنگیان استان‌ها افزود: به زودی ساختار دانشگاه فرهنگیان استان تغییر پیدا خواهد کرد و امور پردیس‌ها به دانشگاه فرهنگیان و پردیس‌ها نیز به دانشکده ادبیات و علوم انسانی تبدیل می‌شود، همچنین از سال تحصیلی جدید رشته آموزش زبان انگلیسی نیز به رشته‌های دانشگاه فرهنگیان استان اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر دغدغه‌های زیرساختی، امکانات و بودجه حل شود، دانشگاه می‌تواند به سمت تحصیلات تکمیلی سوق داده شود.

کد خبر 750214

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است