Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره شرایط ملی پوشان گفت: تیم تقریبا کامل شده است و تمام بچه ها رسیده اند. تمرینات خوبی داشته ایم. امیدواریم در آینده با بازی خوب دوستانه، این اردو را تمام کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه یک فیفادی را از دست دادیم ولی این بازی می تواند به تیم ملی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه بازیکنان بیشتر بازی کنند، بیشتر هماهنگ می شوند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره تیم بولیوی و اینکه چقدر این تیم شبیه به تیم های آسیایی است، تصریح کرد: می شود گفت بولیوی یک جورهایی شبیه تیم های آسیایی است. البته بازی با هر تیمی می تواند برای تیم ملی مفید باشد چون فرصتی برای هماهنگی بازیکنان است.

غفوری درباره میزان شانسش برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی و بازی در جام ملت های آسیا گفت: مثل همیشه تمام تلاشم را می کنم تا خودم را نشان بدهم و نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

کد خبر 4425757

منبع: مهر

کلیدواژه: بولیوی تیم ملی فوتبال ایران وریا غفوری اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران بازی های پاراآسیایی السد قطر کشتی آزاد دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال السد قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)