Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-16@08:13:09 GMT

بهترین فصل سفر به کویر مصر چه زمانی است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۱۱۳۰

بهترین فصل سفر به کویر مصر چه زمانی است؟

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام تخفیفان، کویر مصر یا روستای مصر در مجموع حدود ۱۲۰ نفر جمعیت دارد و به داشتن چشم‌اندازهای نفسگیر، یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعی ایران به حساب می‌آید. روستایی با دیوارهای کاه گلی، سقف‌های گنبدی و درهای چوبی که هر کدام هماهنگی خاصی با طبیعت کویر دارند. اگر شما هم قصد سفر به کویر مصر را دارید؛ شاید برای شما سوال باشد که بهترین فصل سفر به کویر مصر چه فصلی هست؟

آب و هوای کویر مصر

به‌طورکلی کویر مصر آب‌ و هوایی گرم و خشک دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این مکان در فصل‌های پاییز و زمستان کمی متفاوت‌تر است. در این فصول آب‌وهوا در طی روز تا حدی ملایم و معتدل است و در هنگام شب هم رو به سردی می‌رود. به همین دلیل است که بسیاری از گردشگران معتقداند بهترین زمان برای سفر به کویر مصر در نیمه دوم سال است.

آب و هوای کویر مصر در فصل پاییز و زمستان تا حدی ملایم و معتدل است و در شب، هوای کویر کمی سرد می‌شود. به همین دلیل بسیاری از گردشگران این فصل را برای رفتن به کویر مصر انتخاب می‌کنند. جدا از اینکه در فصل زمستان مار، عقرب و رطیل به دلیل اینکه در خواب زمستانی هستند خطری برای شما ندارد. فصل پاییز و زمستان پرفروش‌ترین فصل تورهای گردشگری کویر هستند.

هوای کویر مصر در پاییز به نحوی است که حتی پوشیدن یک تیشرت برای شما کافی هست البته برای روز  و در شب حتما به یک ژاکت نیاز پیدا خواهید کرد، معمولا بیشتر تورهای گردشگری در شب آتش روشن می‌کنند و به شب نشینی کنار آتش می‌پردازند که بسیار لذت‌بخش است و خاطره‌ای خوش را برای شما رقم خواهم زد که هیچوقت فراموش نخواهید کرد.

هوای کویر در تابستان بسیار گرم و غیر قابل تحمل است و مار و عقرب و رطیل و غیره نیز در این فصل بیرون هستند و از این نظر شما در معرض خطر خواهید بود. پس  اگر در این فصل قصد رفتن به کویر مصر را دارید بسیار مراقب باشید و حتما با یک فرد آشنا سفر کنید هر چند که توصیه ما این هست که به دلیل خطراتی که دارد در این فصل فکر رفتن به کویر را از سر بیرون کنید.

بهترین فصل سفر

بنابراین بهترین زمان برای سفر به کویر مصر آبان ماه تا اردیبهشت باشد. اگر تا به امروز سفر به کویر را تجربه نکرده‌اید در قالب تورهای کویر و یا به صورت گروهی و با خودروهای خود اعم از خودروهای آفرود و یا معمولی سفری به کویر داشته باشید.

همچنین می‌توانید با تور کویر مصر، تور کویر مرنجاب را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید لوازم خاصی برای سفر را دارید می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف بامیلو در سایت تخفیفان استفاده کنید و خریدی به صرفه‌تر و ارزان‌تر داشته باشید.

توصیه‌های تخفیفان:

برای سفر به کویر مصر به کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، کلاه، کفش مناسب پیاده‌روی، دمپایی، لوازم نظافت شخصی، لباس گرم، زیرانداز، فلاسک چای، بطری آب و…نیاز پیدا خواهید کرد. اگر قصد دارید در کویر چادر بزنید و شب را در چادر سر کنید حتما ملحفه و پتوی مسافرتی و کیسه خواب همراه خود داشته باشید. جعبه کمک های اولیه یکی از وسایل ضروری این سفر است؛ پس آن را فراموش نکنید.

انتهای پیام 

true برچسب ها : تخفیفان سفر کویر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی

«حسن یزدانی» از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رئیس هیات کشتی استان مازندران گفت: حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است.

وی افزود: اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است، بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد.

رییس هیات اول کشتی کشور اظهار داشت: فکر می‌کنم یزدانی از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

دیگر خبرها

  • زمانی که سث رالینز یک تنه مقابل وایت فمیلی قرار گرفت! / فیلم WWE
  • فرش‌های تولید شده در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان؛ از فرش ابریشم تا فرش کرک و ابریشم با ریشه و زیگزاگ
  • اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • عمر مفید تلویزیون چند سال است؟
  • ایران بار دیگر خود را ثابت کرد
  • عکس/ نتایج بارسا از زمانی که خروج ژاوی در پایان فصل اعلام شد
  • بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • بهترین سریال‌های عاشقانۀ کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • بهترین تصمیم فصل ژاوی برای بارسلونا
  • زمانی که کوبی برایانت با آشیل پاره پرتاب های آزاد خود را به ثمر رساند (2013/4/13) / فیلم