Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:40:51 GMT

مدیرعامل فولاد مبارکه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۱۳۰۷

مدیرعامل فولاد مبارکه معرفی شد

به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان روز سه شنبه با حضور مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار تشریفات این مجتمع برگزار شد.
در این مراسم از خدمات پنج ساله بهرام سبحانی، تقدیر و حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: عضویت مدیران توانمند و بومی شهرستان مبارکه در هیات مدیره این شرکت در تاریخ فولاد مبارکه سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا سعیدی اظهار داشت: متفکران اقتصادی جهان و دشمنان علیه کشورمان اتاق فکر تشکیل داده اند و همه باید کمک دهیم تا از شرایط و اوضاع سخت اقتصادی بسلامت عبور کنیم.
سعیدی گفت: انتظارات از فولاد مبارکه بدلیل توان بالای آن بسیار زیاد است و امیدواریم این انتظارات برآورده شود و بتوانیم به مدد منابع و نیروی انسانی قوی، آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم.
نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به اقدامات فولاد مبارکه در حوزه‌های اجتماعی گفت: فولاد مبارکه در زدودن آسیب‌های اجتماعی منطقه نقش زیادی داشته و در آغاز سال تحصیلی جدید 2 هزار بسته حمایتی برای دانش‌آموزان شهرستان مبارکه تهیه کرده است.
***حفظ سهم 50 درصدی تولید فولاد کشور بوسیله فولاد مبارکه***

مدیرعامل سابق فولاد مبارکه نیز در این مراسم گفت: فولاد مبارکه سهم 50 درصدی خود در میزان تولید فولاد کشور را حفظ کرده و طبق برنامه پیش رفته است.
بهرام سبحانی اظهار داشت: رضایت کارکنان فولاد مبارکه از 67 درصد در سال 93 به 72 درصد در سال 96 رسیده و ضریب تکرار حوادث در 6 ماهه سال 97 از میانگین جهانی پایین‌تر رفته است که امیدواریم به صفر برسد.
وی با بیان این که روند تولید فولاد خام در فولاد مبارکه از سال 92 تاکنون بیش از 30 درصد افزایش یافته است، افزود: با توجه به ورود بخش خصوصی به صنعت فولاد، اولویت پنج سال اخیر فولاد مبارکه تولید محصولات کیفی است تا وابستگی‌ها قطع شود.
وی تأکید کرد: در سال‌های اخیر هفت هزار و 300 میلیارد تومان در مجتمع فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری شد که نتیجه آن افزایش اشتغال و توسعه صنعت فولاد کشور بود.
مدیرعامل سابق فولاد مبارکه گفت: خشک شدن زاینده‌رود فاجعه است و مجتمع فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، قراردادی با وزارت نیرو برای پرداخت هزینه‌های تونل و سد سوم کوهرنگ برای تأمین آب مورد نیاز شهر اصفهان منعقد کرده است.
وی با بیان این که قرار است 200 میلیون مترمکعب آب از بندرعباس به اصفهان منتقل شود، گفت: تاکنون 10 هزار میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده اما نیازمند مساعدت صندوق توسعه ملی و مدیریت استان اصفهان است.

***'کارایی، سلامت و شفافیت'، سه اولویت کاری مدیریت جدید فولاد مبارکه ***

مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این مراسم گفت: در سایه یک تلاش مضاعف با توجه به کیفیت، کمیت، سلامت و شفافیت بتوانیم فولاد مبارکه را توسعه دهیم.
حمیدرضا عظیمیان افزود: سه فاکتور کارایی، سلامت و شفافیت در اولویت کاری فولاد مبارکه قرار دارد.
وی افزود: باید در فولاد مبارکه به مسائل معیشتی پرسنل فولاد توجه ویژه داشت زیرا تورم‌های ناخواسته‌ای به مردم ایران بخصوص کارمندان و کارگران تحمیل شده است.
وی اضافه کرد: در فولاد مبارکه ملزم به تعامل سازنده با مقامات استان و کشور هستیم تا همپوشانی و هم‌افزایی به وجود آید.
عظیمیان گفت: همه برنامه‌های جاری فولاد مبارکه ادامه‌دار خواهد بود و هیچ برنامه‌ای متوقف نمی‌شود.
به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت عامل ایمیدرو و رئیس و اعضای هیات مدیر فولاد مبارکه و کارگران و پرسنل این شرکت برگزار شد.
در این مراسم از زحمات بهرام سبحانی مدیرعامل پیشین فولاد مبارکه، قدردانی و حمیدرضا عظیمیان به عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان معرفی شد.
فولاد مبارکه، بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.

7150 /6027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اشتغال خاورمیانه فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم

رحیم مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنیاد تعاون زندانیان با حدود ۸۲ سال سابقه فعالیت با دو هدف توانمند سازی زندانیان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای شغل به آنها در دوران محکومیت در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه سالانه هشتاد هزار نفر از زندانیان در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند گفت: همه زندانیان در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند و گواهینامه می‌گیرند که این مدرک قابل ارائه به مشاغل است و هیچ تفاوتی با سایر گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای ندارد.

مطهرنژاد در مورد اشتغال زندانیان گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق‌بگیر داریم که در حال تولید محصول هستند.

وی گفت: زندانیان در هزار واحد تولیدی در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار هستند و بیش از پنج هزار نوع محصول تولید می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود: این زندانیان محصولات کشاورزی تولید و در زمینه محصولات دامی، آبزیان، طیور فعالیت می‌کنند همچنین در کارخانجات متعدد صنعتی قطعات خودرو، قطعات صنعتی، لباس فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: از مجموع ۴۰ هزار نفر زندانی، روزانه ۱۸ هزار نفر آنها را به خارج از زندان‌ها با اجازه دستگاه قضایی در مجموعه‌های بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی هدایت می‌کنیم و در این واحد‌ها کار می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ابتکار پهپادی اصفهان در کاهش خطر گازگرفتگی به سایر مناطق کشور معرفی شود
  • نوروزگاه چهلستون، ظرفیتی برای معرفی شهرستان‌ها
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • عالمی فاضل و کامل با بیش از ۵۰ اثر علمی در اصفهان