Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران با مضمون «بررسی مسائل روز کشور از منظر افکار عمومی مردم ایران» از یک جامعه آماری بیش از یک هزار نفره، ۴۶.۴ درصد پاسخگویان معتقد بودند صدا و سیما واقعیت جامعه را منعکس نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، طرح نظرسنجی «بررسی مسائل روز کشور از منظر افکار عمومی مردم ایران» از سوی ایسپا به شیوه تلفنی از یک جامعه آماری با حدود یک هزار و ۲۸۱ نفر بالای ۱۸ سال، اوایل مهرماه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این طرح میزان اعتماد مردم به منابع کسب خبر در ایران با طرح سوال‌هایی همچون «شما به کدام یک از رسانه‌های زیر بیشتر اعتماد دارید؟» و «به نظر شما صدا و سیما واقعیت جامعه را منعکس می‌کند؟» سنجیده شد.

به دنبال طرح این سوال‌ها ۴۵.۳ درصد پاسخگویان صداوسیما، ۱۳.۴ درصد شبکه‌های اجتماعی مجازی، ۱۰.۴ درصد سایت‌های خبری، ۷.۳ درصد شبکه‌های ماهواره‌ای، ۶.۶ درصد دوستان و آشنایان و ۶ درصد مطبوعات را منبع مورد اعتماد برای کسب عنوان کردند.

همچنین ۵.۶ درصد پاسخگویان گزینه هیچکدام و ۵.۴ درصد گزینه بی‌پاسخ را انتخاب کردند.

۴۶.۴ درصد پاسخگویان در پاسخ به سوال «به نظر شما صدا و سیما واقعیت جامعه را منعکس می‌کند؟» جواب منفی دادند، ۴۱.۵ درصد معتقد بودند این سازمان، واقعیت را منعکس می‌کند و ۱۲ درصد پاسخگویان در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: صدا و سیما نظرسنجی آمار مرکز آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

صادق خان به نمایندگی از حزب کارگر در انتخابات محلی، شوراها و شهرداری‌ها پیروز و برای سومین بار متوالی شهردار لندن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، نتایج شمارش آرا 14 ناحیه لندن نشان می‌دهند که صادق خان با جذب 43.8 درصد کل آرا پیروز انتخابات شهرداری لندن شده است.

بر اساس این آمار میزان محبوبیت حزب کارگر 3.8 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سوزان هال، نماینده حزب محافظه‌کار و رقیب آقای خان، تنها 32.7 درصد آرا را به دست آورده که حکایت از افت 2.6 درصدی این حزب دارد.

نتایج انتخابات محلی شوراها در انگلیس و ولز شکست گسترده حزب حاکم محافظه‌کار و پیروزی حزب کارگر را در کسب کرسی‌های شورای شهرها نشان می‌دهد.

شهردار لندن: باید به ایرانی‌ها تبریک گفت/ آنها در مقابله با کرونا از ما جلوتر هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت