Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ناصر اصلانی روز سه شنبه در جمع کارکنان یگان ویژه انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، افزود: راه اندازی جنگ اقتصادی آخرین حربه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با پیشرفت روزافزون ملت عزتمند ایران بوده که نظام سلطه در این عرصه همه توان خود را به کار گرفته است.
وی با اشاره به شکست های دشمنان ایران اسلامی در عرصه جنگ نظامی و دیگر عرصه ها اضافه کرد: ایران اسلامی در 40 سال گذشته همواره توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یکی دیگر از عرصه های جنگ دشمنان علیه ملت ایران، نفوذ فرهنگی است که در این راستا از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده اند و همواره در پی پمپاژ ناامیدی و یاس در بین مردم هستند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این خصوص نیز باید ملت ایران با حفظ هوشیاری، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و ظرفیت بالای فرهنگی خود را نشان دهند.
سردار اصلانی مهمترین افتخار نیروی انتظامی را سربازی امام زمان (عج) دانست و گفت: امروز عظمت و افتخار نیروهای مسلح در این است که دستورات خود را از ولی فقیه زمان دریافت می کنند.
وی امنیت را یکی از مولفه های مهم توسعه در دنیا و کشور برشمرد و افزود: در کنار تلاش نیروهای مسلح، مردم نیز در راستای ایجاد امنیت و احساس امنیت نقش دارند و باید هرکدام نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، هفته ناجا از سیزدهم مهرماه جاری آغاز شده و تا نوزدهم همین ماه ادامه دارد.
8137/7129/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آذربایجان غربی ایران ایران اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروی انتظامی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات

حزب اسلامی ایران زمین برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر؛ فهرست ۱۶ نفره پیشنهادی خود را در دوردوم انتخابات به جبهه پیشرفت ،رفاه ،و عدالت و هیئت عالی شورای وحدت اعلام کرد که ۱۳ نفر از ۱۶ نفر به تصویب رسید و فهرست۱۳+۳بعنوان لیست نهایی به مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر معرفی شد.

دریکی دو روزبا قیمانده به انتخابات جز دعوت به مشارکت هر چه بیشترمردم که کاری نمی شود کرد،اینهم می شود"گفتاردرمانی" که مردم بامشارکت واقعی حدود ۳۸در صدی خود وشکستن رکورد مشارکت حداقلی نسبت به انتخابات های ۹۸وبه قبل درروز۱۱ اسفند نشان دادند که (گفتاردرمانی انتخابات) هم چندان اثری درافزایش مشارکت نخواهد داشت. مضافا اینکه درانتخابات۲۱اردیبهشت دو عامل دیگر هم به کاهش مشارکت نسبت به دوراول دامن خواهد زد که یکی طبیعی و نتیجه خارج شدن هزاران نامزد از دور رقابت است که طرفداران خاص خودشان را دارند و بخشی از آنان پای صندوق‌ها نخواهند آمد. عامل دوم اتفاقات تلخی است که درفاصله ۱۱ اسفند تاکنون از ناحیه دو روحانی سرشناس دارای تریبون و همچنین گرفتن عروسی دختر شخصیت شناخته شده درسوپر لاکچری‌ترین هتل پایتخت باهزینه میلیاردی است که ازجمله مستندات و مصادیق وجود اختلاف طبقاتی میان مردم ومسئولان محسوب شد. .امام علی (ع) درنامه۵۳نهج البلاغه آنرا ازآفات۳ گانه حکو مت و از عوامل رویگردانی مردم ازدولت های اسلامی میداند که موجب دلسردی و قهربرخی باصندوق های رای خواهد شد.

البته معتقدم مردم نباید حساب"سوءعملکرد مسئولان" رابپای "نظام"بگذا رند، دولت ها می آیند و می روند واین "نظام جمهوری اسلا می" است که باید بماند وهمه ما بحکم وظیفه دینی وملی باید درحفظ و بقاء این نظام بکوشیم که بفرموده امام(ره):«حفظ نظام ازاوجب واجبات است».

نهادم قدسی که درکنارهمه مشکلات ناشی ازناکارآمدی برخی مسئولان در ادوار مختلف دستاوردهای ارزشمند و فراوانی داشته است ازجمله پیروزی شکوهمندانقلا ب اسلامی،پیروزی در ۸ سال جنگ تحمیلی که آرزوی تصرف یک وجب ازخاک سرزمین مقدسمان را به دل دشمنان گذاشت،پیشرفت های چشمگیری که درحوزه نانو و فن آوری های نوین ودانش بنیان بحکم "من استطعتم من قوه ورباط الخیر"داشته ایم که منجربه ساخت پیشرفته ترین سلاح های جنگی وافزا یش قدرت دفاعی نظام دربرابر دشمنان شده است که حمله اخیر موشکی و پهبادی به موا ضع نظامی رژیم منحوس وسفاک صهیونیستی که مجهزبه سلاح شیمیایی درمنطقه و موردحما یت بی چون وچرای آمریکا و کشورهای اروپایی است که جرائت پا سخ را ازرژیم غاصب سلب نمود و بسیاری ازموفقیت های دیگر که مایه سربلندی واقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران درمنطقه و جهان شده است و بعنوان قدرتمندترین کشورمنطقه، تکیه گاه وامید کشورهای اسلامی بشمارمی آید دلیل محکمی است که حتی تحت بدترین شرایط نباید پشت نظام راخالی کرد بلکه برای حفظ نظام و ناامید ساختن دشمنان برانداز باید در میدان بود که حضور در پای صندوق های رای ولو برای رای به یک‌ نفرهم بودن درمیدان است و خاری برچشم دشمنانی که بدخواه ملت ایران هستند و البته درجای خود با تقویت روحیه مطالبه‌گری به بیان مطالبات برحق خود از مسئولین باید پرداخت و هنگام لزوم بحساب نمایندگان ومسئولان بی کفایت در هر مقام و مرتبه‌ای که باشند باید رسید.

دبیرکل حزب لسلامی ایران زمین

212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904423

دیگر خبرها

  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند