Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در  سفری که به منظور فرهنگ‌سازی از سوی پلیس راه‌آهن برنامه‌ریزی‌شده بود، ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس حاشیه خطوط ریلی شرکت کردند و موضوعاتی چون نهادینه کردن نظم و قانون و احترام به حقوق شهروندی، ایمنی در راه‌آهن و دانستی‌های همگانی و ارتقاء سطح علمی به آن‌ها در و با قالب برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران،  قطار «نظم و دوستی»، ساعت هشت صبح از تهران حرکت خود را آغاز و تا ایستگاه راه‌آهن کرج سیر داشت که در طول این سفر علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، مسابقه‌ای در مورد موضوعات آموزش داده‌شده برگزار شد.

دانش آموزان مسافر این قطار، پس از بازگشت به ایستگاه راه‌آهن تهران، در مراسم ویژه‌ای که در سالن بین‌المللی ایستگاه راه‌آهن تهران با حضور سرهنگ ملکی رئیس پلیس‌راه آهن کشور برگزار شد شرکت کردند و در زمینه رفتارهای پرخطر و ناهنجار در حاشیه خطوط، سنگ‌پرانی به قطارهای مسافری، بازی و تردد در حریم خطوط ریلی و ... نکاتی به آن‌ها یادآوری شد.

همچنین دومین جشنواره همیاران پلیس‌راه‌آهن کشور نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد.

سرهنگ ملکی فرمانده پلیس‌راه آهن کشور در این مراسم با یادآوری اینکه هدف از برگزاری این برنامه، فرهنگ‌سازی و توجه به خطرات تردد در حاشیه خطوط است، گفت: نحوه سفر با قطار، چگونگی خدمات‌رسانی کارکنان راه‌آهن و وظایف پلیس در حوزه راه‌آهن از دیگر اهداف راه‌اندازی قطار «نظم و دوستی» است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بازی خانواده دانش آموزان فرهنگ سازی نیروی انتظامی قطار نظم و دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب