Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:44:03 GMT

تجلیل از مربیان «خانه‌های نور» مهد قرآن اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۱۷۵۶

تجلیل از مربیان «خانه‌های نور» مهد قرآن اصفهان

به گزارش ایکنا؛ با عنایت به اجرای طرح خانه‌های نور طی ماه مبارک رمضان، جلسات قرآن خانگی و جزء‌خوانی در 11 منزل برگزار و تعداد 25 مربی امر آموزش را برعهده گرفتند. در این رابطه بیش از 500 نفر از این جلسات بهرمند شدند.

طی این هفته در جلسه‌ای از مربیان این طرح از سوی مسئولان موسسه مهد قرآن و ولایت استان اصفهان تجلیل به‌عمل آمد که در این جلسه مدیرعامل و ریاست هیات امنای مهد قرآن اصفهان بر راه‌اندازی 110جلسه سنتی خانگی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور‌ می‌شود، موسسه مهد قرآن کریم در اصفهان، خیابان ابن‌سینا، کوی شماره 37 واقع است.

داوطلبان برای تشکیل خانه‌های قرآنی نور می‌توانند با تکمیل فرم درخواست و ارسال به موسسه اعلام آمادگی کنند و یا با شماره تلفن 03134476680 تماس گرفته و یا از طریق پست الکترونیکی Mehadgh@gmail.com در ارتباط باشند. 

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن گروه مؤسسات مهد قرآن اصفهان ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان