Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:27:26 GMT

تصمیم جدید کرملین درباره تحویل اس ۳۰۰ به سوریه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۲۱۶۳

تصمیم جدید کرملین درباره تحویل اس ۳۰۰ به سوریه

به نقل از سایت النشرة، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شروط تحویل اس ۳۰۰ به سوریه پاسخ این سوال را به وزارت دفاع کشورش محول کرد و گفت: این وزارتخانه باید در این باره پاسخ بدهد.

پسکوف تنها اظهار داشت، این سامانه‌های موشکی به طور کامل به سوریه تحویل داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه پیشتر در نشستی با اعضای شورای امنیتی روسیه اعلام کرده بود: ما برخی اقدامات برای تقویت سامانه‌های پدافند هوایی سوریه را که حمایت از نظامیان ما هدف اصلی آنهاست، آغاز کردیم و طبق دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه کار ارسال اس ۳۰۰ را به اتمام رساندیم.

شویگو گفت: این سامانه شامل ۴۹ واحد تجهیزات مختلف شامل رادارها، سیستم‌های اصلی شناسایی، ابزار‌های کنترلی و چهار آتشبار است.

وزیر دفاع روسیه افزود: برای ایجاد سیستم کنترلی یکپارچه برای این سامانه دفاعی نیز ما کار ارسال تجهیزات لازم برای آن را آغاز کرده‌ایم و تمامی کار‌های مربوطه را به همراه آماده‌سازی و آموزش کادر و نیز نصب و راه‌اندازی آن در یک شبکه یکپارچه تا تاریخ ۲۰ اکتبر به اتمام خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌ها به نظامیان سوریه آغاز شده‌اند، مدت سه ماه را زمان مطلوبی برای این آموزش‌ها دانست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرملین اس 300 سوریه سامانه دفاع موشکی رئیس جمهور روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین