Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه ۲۹ مهد روستایی در استان فعال است،گفت: بهزیستی استان از راه‌اندازی مهدهای روستایی واجد شرایط حمایت می‌کند. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، زهرا امینی عصر امروز در دیدار مدیران و مربیان مهدهای کودک با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فعالیت بهزیستی در حوزه کودک اظهار داشت: در ایام هفته جهانی کودک قرار گرفته‌ایم، بنابراین برنامه‌های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته‌ایم که یکی از این موارد موضوع مهدهای کودک استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع 119 مهد کودک شهری و روستایی در استان مرکزی فعالیت دارد که 29 مهد در سطح روستاهای استان مرکزی مشغول به کار هستند که همین روند آماری برنامه‌ریزی برای این حوزه را چند برابر کرده است.

امینی تصریح کرد: در حوزه مهدها گزینش مربیان و مدیران مهدها با دقت بسیار در حال اجرا و انجام است در کنار این موارد موضوع بحث علمی، آموزشی و اجرای دوره‌های خاص را در دستور کار داریم و نیز محتوای آموزشی و نظارت برآنها که در قالب بسته کتب آموزشی یکسان از مرکز ابلاغ و اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره و سرفصل‌ها شامل سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فرزندپروری برای والدین و آموزش‌های مرتبط با اولیا و نونهالان است که در مهدهای کودک به آنها ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد: 29 مهد در سطح روستاهای استان مرکزی دایر است که البته برای تاسیس و راه اندازی مهد در روستاهای دارای حدنصاب با تسهیلات و حمایت ویژه 8 میلیون تومانی از متقاضیان وا[د شرایط حمایت می‌کنیم.

امینی افزود: یکی از مسائل در مهدهای روستایی غذای گرم بوده که در این راستا در روستای خیرآباد غذای گرم در مهد روستایی ارائه شد که این موضوع در مهدها درحال پیگیری است.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته جهانی کودک در استان مرکزی در استان مرکزی و مجموعه شهری و روستایی در ایام روزهای این هفته که باعنوان کودک و رسانه، صبح و بازی، محیط زیست و... نامگذاری شده است باید به مواردی همچون آموزش و آشنایی کودکان با خط 123 اورژانس اجتماعی در مهدهای کودک توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی و اجرای طرح مهرانه در راستای اهدای لوازم التحریر به کودکان و خانواده‌های نیازمند، همایش سه ساله‌های حسینی و ایجاد پایگاه در مصلی شهر اراک اشاره کرد.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 

ایسنا/کردستان استاندار کردستان از راه اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه ای در استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که بر بام والیبال جهان ایستادند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله های افتخار سختی های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل کمبود صنایع بزرگ، با مشکل نبود حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

وی در ادامه: صندوق حمایت از ورزش حرفه ای با کمک از معادن بزرگ و صنایع بزرگ تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: مجموعه ای استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تاکنون نیز با توجه به ظرفیت های که داشته است به تیم های ورزشی کمک کرده است.

 استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان با توجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان