Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@11:29:25 GMT

دستگیری 8 شکارچی حرفه ای پارک ملی شیراز + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۲۷۰۲

دستگیری 8 شکارچی حرفه ای پارک ملی شیراز + تصاویر

رکنا: مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان فارس اعلام کرد که در روز 16 مهرماه، محیط بانان، 8 متخلف را در نقاط مختلف فارس دستگیر کردند.

گل آفرین زارع گفت: محیط بانان روز دوشنبه 16 مهر هشت مختلف شکار را دستگیر و 7 قبضه اسلحه به همراه 2 خودرو و مقادیری ادوات شکار و صید از آنان کشف و توقیف کردند.

زارع گفت: این متخلفان در شهرستان‌های لار، کازرون، لامرد، خنج و شیراز شناسایی و دستگیر شده‌اند و از آنان یک قبضه اسلحه جنگی ژ- ۳ خور غیرمجاز دوربین ‌ دار، سه قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول، دو قبضه اسلحه دولول و یک قبضه pcp به همراه کوله پشتی، گوشی موبایل، ۳ دستگاه بیسیم، پروژکتور، دوربین شکاری، یک دستگاه اره برقی و تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و به همراه 2 دستگاه خودروی نیسان و پراید ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرندی رئیس پارک ملی بمو نیز در رابطه با چگونگی دستگیری متخلفین در این منطقه گفت: مامورین که از شب گذشته در پارک ملی بمو بیتوته کرده بودند در ساعات ابتدایی صبح ۳ شکارچی متخلف مسلح را مشاهده و اطلاع‌رسانی کردند.

او با اشاره به اعزام اکیپی از محیط بانان به منطقه گفت: متخلفان شکار که متوجه حضور محیط بانان شده بودند، اقدام به تیراندازی کردند و ماموران نیز مجبور به درگیری شده بودند.

آرندی با بیان اینکه درگیری و تعقیب و گریز متخلفان شکار تا غروب روز دوشنبه ادامه داشت، گفت: از سه متخلف، یک نفر طی دو مرحله دستگیر شد و 2 نفر دیگر موفق به فرار Escape شدند که ماموران در تلاش برای شناسایی و دستگیر آنان هستند.

رئیس پارک ملی بمو خاطرنشان کرد که از شکارچی متخلف دستگیر شده یک قبضه سلاح جنگی ژ- ۳ خور غیرمجاز دوربین دار، کوله پشتی، گوشی موبایل، ۳ دستگاه بیسیم، پروژکتور و دوربین شکاری کشف و ضبط شده است.

همچنین جعفری رئیس اداره محیط زیست کازرون نیز گفت: محیط بانان این شهرستان طی دو عملیات موفق به دستگیری سه نفر متخلف شدند.

جعفری افزود: در عملیات اول در منطقه سرمشهد ماموران متخلفی را که اقدام به قطع دو اصله درخت کرده بود بازداشت کردند و خودرو نیسان و اره برقی او نیز توقیف شد.

او گفت: در عملیات دوم نیز مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، از دو متخلف 2 قبضه اسلحه به همراه یک قبضه اسلحه دولول و یک قبضه پی سی پی به همراه ۴ قطعه کبوتر کشف و ضبط کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه 3 پسر به دختر دانش آموز 15 ساله +عکس

راز موی سر 20 زن در کیسه زباله خونین چه بود؟! + عکس

جزئیات قتل جمال خاشقجی از زبان پسرش / نمیدانستم خدیجه زن پدرم است

بیسکوئیت یک میلیون دلاری در دست مرد خوش شانس+عکس

رقص یک مرد با چادر در صحنه سرقت بزرگ!+فیلم

فیل سواری زن ترامپ حاشیه ساز شد+عکس

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز فرار Escape اخبار حوادث استان فارس حفاظت محیط زیست شکار دستگیر فارس عکس ایران زن قتل فیلم پرونده تصاویر هولناک متهم ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک