Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان تئاتر مشهد گفت: نمایش با مسئولیت محدود روی صحنه تئاتر مشهد می‌رود و تا پایان مهرماه مجوز اجرا دارد.

به گزارش قدس آنلاین ، محمد خوش‌خلق ظهر امروز در نشست خبری نمایش "با مسئولیت محدود" در موسسه فرهنگی شهرآرا اظهار داشت: این نمایش تا آخر مهرماه مجوز اجرا در مشهد دارد که یک تراژدی اجتماعی است و با توجه به تضاد طبقاتی، اقتصادی و اجتماعی در یک بستر عاشقانه رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان نمایش "با مسئولیت محدود" با اشاره به اینکه تبلیغات این نمایش از امروز آغاز می‌شود در رابطه با پایین بودن آمار استقبال از نمایش‌ها گفت: دلیل  پایین بودن عدم حمایت نهادهای فرهنگی، هزینه‌های بالا، مناسب نبودن محل‌های تمرین و سلیقه‌ای شدن است.

در ادامه بهروز ارمغان از بازیگران این نمایش اظهار داشت: متن این نمایش فوق‌العاده بود،کار نمایش سرگرم کردن مخاطب نیست، کار نمایش رساندن پیغام به مخاطب است. در این نمایش شخصیت‌ها خاکستری هستند که یکی از نقاط مثبت این نمایش است.

نیک‌زاد دیگر بازیگر این نمایش نیز در این نشست خبری تماشای این تئاتر را از مردم و مخاطبان خواستار شد و افزود: فکر می‌کنم باید از نمایش‌های این چنینی حمایت بیشتری صورت بگیرد و مردم و مخاطبان را تشویق کنیم تا در سالن حضور پیدا کنند و از این طریق اقتصاد تئاتر رونق بیشتری داشته باشد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر تئاتر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت

ایسنا/خوزستان فیلم «او» ساخته‌ علی حیاتی در بخش مسابقه ‌نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم بایسکوپ (Bioscope) هندوستان به نمایش درآمد.

فیلم‌هایی که در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند ترکیب متنوعی از فرهنگ‌ها، پیشینه‌ها و داستان‌های سراسر جهان را نشان می‌دهند که درک و همدلی بین‌ فرهنگی را تقویت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این جشنواره ادای احترامی است به زنان استثنایی که در همه‌ جنبه‌های فیلم‌سازی از کارگردانی و تهیه‌کنندگی گرفته تا نویسندگی و بازیگری نقش داشته‌اند و فرصتی برای ارج ‌نهادن به دستاوردهای آن‌ها و تأثیرشان بر هنر و صنعت سینماست.

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح‌ هستند:

نویسنده و کارگردان: علی حیاتی- تصویربردار: رضا تیموری- تدوین: علی حیاتی- صدابردار: علی‌رضا شیرالی- صداگذار: آرش قاسمی- دستیار کارگردان: احمد حیاتی- عکاس: میثم رستگاری- مدیر تولید: ایوب مروانی‌پور- بازیگران: لیلا قطب‌الدین، فردین ارفع، خدیجه بابادی، محمد غدیرزاده.

نخستین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی اسفند ۱۴۰۲ در دهلی‌نو، پایتخت هندوستان، برگزار ‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی فتحی؛ بازیگری هزار نقش که با «عمروعاص» ماندگار شد
  • سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش روی صحنه تئاتر رفت
  • ماجرای فیلم بازی کردن پژمان جمشیدی و روابط صمیمی پشت صحنه ؛ «کارگردان گفته من رو با اسم کوچیک صدا کنه!»
  • معرفی بازیگران نمایش «مجنون آن لیلی»/ رشید کاکاوند راوی شد
  • روی صحنه «برف» می‌آید
  • «تگرگ» درباره تردید و تحیر کلید خورد/ «دوتایی» آماده نمایش شد
  • «دشمن خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • «او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت
  • سجاد افشاریان در تدارک اجرای چند تئاتر
  • انتصاب اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم تئاتر ایران