Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه اتاق اصناف ایران گفت: قیمت گوشی تلفن همراه بعد از پایین آمدن نرخ ارز در حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش قدس آنلاین ، افشین اکبری اظهار داشت: قیمت گوشی تلفن همراه بعد از پایین آمدن نرخ ارز در حدود 20 درصد کاهش داشته و البته کاهش نرخ ارز از 20 درصد بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از علل اصلی اینکه قیمت گوشی تلفن همراه همزمان با قیمت دلار کاهش پیدا نکرده این است که واردات این کالا همچنان دچار مشکل بوده و میزان توزیع آن در بازار مصرف به اندازه‌ای که مورد نیاز است، نیست.

نایب رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: هم اکنون بیشتر کالای مورد نیاز ما در بازار از بخش مسافری تأمین می‌شود و با کمبود کالا در بازار طبیعی است که به قاعده عرضه و تقاضا قیمت‌ها بالا می‌رود و ما شاهد هستیم گوشی تلفن همراه ساده‌ای که پیش از این تلاطم‌ها 500 هزار تومان قیمت داشته در اوج قیمت خود به بین 1.5 تا 2 میلیون تومان رسیده بود.

اکبری با بیان اینکه تلاطمات قیمت ارز در صنف فروشندگان تلفن همراه آثار بسیار زیادی داشته است، تصریح کرد: از ابتدای این مشکلات 25 درصد ریزش در تعداد اعضای فعال این صنف در مشهد مقدس به وجود آمده و وضعیت در کشور هم به همین صورت است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی بازار تنها افرادی که جزو قشر مرفه هستند و تقریبا 20 درصد جمعیت را شامل می‌شوند خرید و فروش موبایل را انجام می‌دهند و همین مدل‌های جدید گوشی آیفون تا 35 میلیون تومان نیز معامله شد اما سایر مردم برای رفع نیاز خود مجبور به تعمیر دستگاه‌های قدیمی هستند.

نایب رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه اتاق اصناف ایران بیان کرد: در این بین مشکل دیگری که وجود دارد این است که قطعات و لوازم جانبی موبایل هم بسیار گران، بی‌کیفیت و کمیاب شده و شرکت‌ها پاسخگوی گارانتی خود نیستند و مردم از وضعیت خدمات پس از فروش بسیار ناراضی هستند.

اکبری بیان کرد: البته در تعمیرات عمومی در سطح بازار نیز همین مشکل وجود داشته و قطعات با قیمت بالا و کیفیت پایین موجود هستند و گاها دیده شده به علت مشکلات یک قطعه یک هفته پس از تعمیر دوباره گوشی تلفن همراه خراب شده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار موبایل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد. وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کردکه الگو‌های مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

به گزارش کریپتو، پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارز‌های دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۲۹۴.۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۲ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۸۹.۲۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۴۹ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۷ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۸۱.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۰ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۴۴.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۴ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۸۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۲۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۹۰ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۴۹ درصد افزایش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۹۹ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲