Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه نیویورک‌تایمز به نقل از دیپلمات‌های اروپایی نوشت که بروکسل به تهران توصیه کرده است که آرام بنشیند و منتظر پایان یافتن دوره ترامپ باقی بماند. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ بین الملل اروپا دیپلماسی ایران نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تعدادی از دیپلمات‌های ارشد اروپایی می‌گویند که این اتحادیه به تهران توصیه می‌کنند که آرام بماند و منتظر پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ باقی بمانند، با این امید که وی دوباره انتخاب نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب را نشریه نیویورک‌تایمز به نقل از تعدادی از دیپلمات‌های ارشد اروپایی نوشته است.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است اروپایی‌ها به ایران فشار می‌آورند که قویا به مفاد توافق اتمی - برجام - پایبند بماند و از دادن بهانه به دست ایالات متحده و اسرائیل برای آغاز جنگ - که یک نگرانی فزاینده است - خودداری کنند.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S90,8,89,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تحریم های ایران برجام اخبار ایران (بین‌الملل) اتحادیه اروپا اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران برجام اخبار ایران بین الملل اتحادیه اروپا اخبار آمریکا دونالد ترامپ تحریم های ایران برجام اخبار ایران بین الملل اتحادیه اروپا اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری

حسین امیر عبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیا، وزیر امور خارجه ایران در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسالت کرد.

براساس این گزارش، امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم