Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@19:35:41 GMT

بازی السد - الدحیل به خاطر پرسپولیس کنسل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۳۱۳۹

بازی السد - الدحیل به خاطر پرسپولیس کنسل شد

دیدار حساس حریف آسیایی پرسپولیس به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش صدای ایران به نقل از ایلنا، بعد از شکایت سرمربی پرتغالی السد به خاطر فشردگی بازی های این تیم تا جدال برگشت با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمیته برگزارکننده لیگ ستارگان از لغو جدال بزرگ السد – الدحیل در روز 29 مهرماه در هفته دهم لیگ ستارگان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به این که دیدار برگشت پرسپولیس با السد روز اول آبان 97 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود السدی ها طبق برنامه باید روز 28 مهرماه یعنی سه روز زودتر از این بازی در لیگ ستارگان جدال مهم و سرنوشت سازی با الدحیل رقیب اصلی خود در راه قهرمانی فصل برگزار می کردند که با توجه به اهمیت بازی برگشت نیمه نهایی کمیته برگزارکننده لیگ ستارگان با لغو این بازی موافقت کرد.
به این ترتیب اوسوالدو فریرا و شاگردانش بدون این که با الدحیل روبرو شود با استراحت کافی و بدون فشردگی خاصی راهی سفر به تهران می شود تا برای بازی برگشت با پرسپولیس آماده شود. این تیم در دور رفت با یک گل به شاگردان برانکو باخت و حالا چشم به جبران این نتیجه در تهران دارد تا فینال آسیا را از دست ندهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: السد الدحیل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و عملکرد موثری در خط میانی ارائه کرده، امشب هم جزو 11 نفر اصلی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل السد قرار گرفت که برخلاف همیشه نتوانست بازی را به پایان برساند.

هافبک ایرانی الشمال که در فصل جاری لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار امشب مقابل السدی که محمدامین حزباوی را در خط دفاعی می‌دید، درخشان ظاهر شود ولی سرنوشت متفاوتی در انتظارش بود.

تیم فوتبال الشمال در حالی از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت مقابل السد قرار گرفته که یاران حزباوی در تلاش برای کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل بودند و امید ابراهیمی نیز با اخراج خود مقدمات این اتفاق را فراهم ساخت.

السد خیلی زود به خواسته‌اش در زمین الشمال رسید و توانست دو گل توسط حسن الهیدوس و گونزالو پلاتا به ثمر رساند، اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، امید ابراهیمی با اتفاق شوکه کننده‌ای مواجه شد.

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه 36 قصد توپ‌گیری پشت محوطه جریمه السد را داشت، اما با کف پای راست روی استوک بوعلام خوخی فرود آمد تا محمد القادری، داور مسابقه کارت زرد نشان بدهد ولی چهار دقیقه بعد و با بازبینی ویدئویی صحنه، رنگ کارت را تغییر داد و در تصمیمی سختگیرانه، امید ابراهیمی را اخراج کرد.

ابراهیمی ابتدا کارت زرد گرفت، اما داور پس از لحظاتی رنگ کارت را تغییر داد

امید ابراهیمی که در سالیان اخیر فقط یک بار در پیراهن الوکره کارت قرمز گرفته بود، امشب هم با اتفاق تلخی مواجه شد و در حالی که تیمش برای کم کردن فاصله گل‌ها تلاش می‌کرد، اخراج شد تا پویا اسبقی چالش جدی با 10 نفره شدن تیمش داشته باشد.

نیمه اول این بازی با شکست 2 بر صفر الشمال به پایان رسید، اما در نیمه دوم هم که هر دو تیم یک اخراجی دادند، السد در نهایت به برتری چهار بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی به حزباوی و تیمش برسد.

دیگر خبرها

  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر