Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:11:28 GMT

کشف ۴۵۰ قطعه پرنده قاچاق در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۳۲۳۱

کشف ۴۵۰ قطعه پرنده قاچاق در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف یک محموله بزرگ قاچاق پرندگان وحشی و زینتی در شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: بنا بر گزارش همیاران و دوستداران محیط زیست و با هوشیاری مامورین اجرایی محیط زیست شهرستان الیگودرز ونیز با همکاری پاسگاه انتظامی خمه این شهرستان محموله بزرگ از پرندگان وحشی و زینتی شامل 50 قطعه سهره، 200 قطعه مرغ عشق، 200 قطعه قناری توقیف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف و ضبط پرندگان و انتقال جهت تیمار

مهرداد فتحی بیرانوند افزود: در پی این عملیات متخلفین دستگیر و پس از تشکیل پرونده و صورتجلسه تخلف برای انجام مراحل قضایی به مراجع ذیصلاح معرفی گردیده و همچنین پرندگان کشف و ضبط شده جهت تیمار و بررسی وضعیت آنها به مرکز قرنطینه وتیمار حیات وحش انتقال می یابند.

وی اظهار داشت: متخلفین قصد انتقال این پرندگان را با اتوبوس از استان اصفهان به استان کرمانشاه را داشتند که با حضور به موقع نیروهای محیط زیست و همکاری ماموران انتظامی در انجام این عمل ناکام ماندند.

کاهش تلفات زیست محیطی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از همکاری همیاران و طبیعت دوستان و همچنین تلاش ماموران پاسگاه انتظامی خمه در کشف و ضبط این محموله تشکر و اظهار امیدواری نمود: با همکاری دستگاههای امنیتی و قضایی و عموم دوستداران محیط زیست، شاهد کاهش تخلفات زیست محیطی از جمله قاچاق پرندگان باشیم .

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اتوبوس پرنده طبیعت قاچاق محیط زیست منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان مختار بذرافشان، گفت: این مأموریت با همکاری مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان میناب انجام شد.

وی افزود: در این راستا از متخلف دستگیر شده مقدار یازده کیلو گرم گوشت کل وحشی و چهار قطعه پرنده جیرفتی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست میناب گفت: این پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد.

کد خبر 6097865

دیگر خبرها

  • این پرنده عجیب به دزد پرندگان مشهور است! (فیلم)
  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان