Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور اعضای فراکسیون حج و زیارت در جلسه امروز ستاد اربعین گفت: در جلسه امروز تقاضای نمایندگان مبنی بر ارائه ارز دولتی برای تأمین هزینه ویزای زائرین اربعین با نرخ ۴۲۰۰ تومان مطرح شد و مقرر شد ستاد اربعین پیگیری های لازم را از دولت و بانک مرکزی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید برای تأمین ارز مورد نیاز زوار اربعین با نرخ دولتی ۴۲۰۰ تومان جهت اخذ ویزا مساعدت کند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت، افزود: در ابتدای نوسانات بازار ارز دولت ارز زیادی را با نرخ ۴۲۰۰ تومان در اختیار مسافران قرار داد. قطعاً ارزی که با این نرخ در اختیار مسافران اربعین قرار گیرد بسیار کمتر خواهد بود. این در حالی است که از نظر قدرت منطقه ای و فرهنگی، زیارت اربعین از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تأکید کرد: باید ویزا بین کشور ایران و عراق برای سفرهای زیارتی حذف شود.

کریمی همچنین تصریح کرد: فردا برای نامه ای خطاب به رئیس جمهور در صحن علنی امضا جمع خواهیم کرد که در آن خواستار ارائه ارز با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای ویزای زائرین اربعین خواهیم شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان