Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز "شهید میلاد محمدیان" از شهدای مرزبانی در مریوان برگزار شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، پیکر مطهر سرباز "شهید میلاد محمدیان" که شامگاه دوشنبه بر اثر درگیری با اشرار ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شد، ظهر امروز با حضور نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان، امام جمعه، مردم قدرشناس و همیشه در صحنه و خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان در این شهر تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مریوان در این مراسم با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدیده شهید محمدیان، اظهار داشت: شهادت برای هر فردی که دارای شعور اسلامی باشد مایه افتخار بوده و همه ما حاضریم در راه پایداری امنیت کشور، خونمان ریخته شود و جانمان را تقدیم انقلاب کنیم.

ماموستا مصطفی شیرزادی با بیان اینکه اسلام مکتب شهادت، ایثار و فداکاری بوده و شهادت برای انسان مایه افتخار است، افزود: همه ما مسلمانان جانمان را به خداوند متعال بدهکاریم و هر زمان و مکانی باشد باید آن را به صاحب مخلوقات باز پس دهیم، بنابراین چه بهتر که مرگ در راه خداوند متعال باشد.

وی گفت: پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌فرماید که شهید گریه نمی‌خواهد و خانواده شهداء نباید برای شهید خود گریه کنند، چراکه این امر یک افتخار برای خانواده‌ها به شمار می‌آید و باید آن را تبریک گفت.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: باید خانواده‌های شهداء صبر پیشه کرده و با ادای فریضه الهی و خواندن نماز درد دوری عزیزانشان را تحمل کنند و سپاسگزار خداوند متعال باشند.

ماموستا شیرزادی افزود: "شهید میلاد محمدیان" در راه خداوند متعال و برای پایداری امنیت کنونی و حفظ آبرو، ناموس و شرافت ایران اسلامی جان خود را از دست داد.

آن‌چه در ادامه مشاهده می‌کنید، گزارش تصویری خبرنگار تسنیم از مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز "شهید میلاد محمدیان" در مریوان است.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه حاج‌ابوالقاسم ‌از بالابودن آمار سقط‌جنین‌

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ضمن گلایه از بالابودن آمار سقط‌جنین در کشور گفت: زمانی یک کشوری به معنای واقعی کلمه اسلامی خواهد بود که همه مناسباتش بر اساس اسلام و بر اساس خواست خدای متعال تنظیم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، در بیان نکات تفسیری جزء هفتم قرآن کریم در محفل جزء خوانی حرم مطهر بانوی کرامت، به مباحثی پیرامون نظام معرفتی اسلام برگرفته از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت: خداوند متعال در آیه 102 سوره مبارکه انعام «ذَلِکُمُ اللَّهُ رَبُّکُمْ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ خَالِقُ کُلِّ شَیْءٍ فَاعْبُدُوهُ وَهُوَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ وَکِیلٌ» می‌فرمایند؛ این است خدا پروردگار شما، جز او معبودی نیست، آفریننده همه چیز است؛ پس تنها او را بپرستید، و او کارساز هر چیز است.

 وی ضمن تبیین فرازهایی از این آیه شریفه با بیان این که خداوند متعال در این آیه بر موضوعات توحیدی به نظر بدیهی ولی بسیار مهم تاکید می‌کند، افزود: در آیات متعددی از قرآن کریم خدای متعال بر موضوع خالقیت خودش تاکید کرده که آیت‌الکرسی به همین موضوع اختصاص دارد و این نشان‌دهنده اهمیت شناخت خالق و رازق هستی است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر این که مسئله توحید و توجه به خالق و آفریدگار عالم بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی تصریح می‌کند که در جهان‌بینی اسلامی و توحیدی تمام عالم هستی از موجودات ریز تا بزرگ همه‌وهمه آفریده و وابسته به یک قدرت عظیم هستند. قدرتی که ماورای همه این ظواهر است که ما برای این قدرت عظیم اسمی می‌نهیم که آن اسم خداست و آن قدرت الله است.

 وی به واژه‌شناسی کلمه الله اشاره و با بیان این که الله به معنای موجودی است که باید در مقابل او تعظیم و تکریم نمود و او را تقدیس کرد، گفت: الله یعنی موجودی که انسان اختیار خودش را در برابر او از دست می‌دهد؛ وقتی خدا می‌فرماید لا اله الا الله یعنی اله حقیقی در عالم فقط اوست و هیچ‌کس جز او سزاوار نیست و شایسته نیست که انسان سررشته امورش را به او بسپارد و او را تقدیس کند.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر با تأکید بر این که همان‌طور که هیچ‌کس حق ندارد سرش را به‌پای دیگری بگذارد، حق ندارد پایش را روی سر دیگری بگذارد، خاطرنشان کرد: هیچ‌کس جز الله حق فرمانروایی ندارد و انسان‌ها هم غیر از الله نباید در برابر هیچ‌کس کرنش و خضوع کنند.

 وی افزود: کسی هوای نفسش را عهده‌دار امور زندگی‌اش می‌داند و سررشته کارها را به خواسته‌های نفسانی می‌دهد اله او هوای نفسش است؛ اگر کسی انسان متجاوز و طغیانگر را در امور زندگی خودش همه‌کاره قرار بدهد، اله او همان انسان طغیانگر است و اگر کسی به سنت‌ها و عقاید پوچ بدون دلیل موجهی احترام بگذارد و تسلیم این سنت‌های پوچ شود، اله او همان سنت‌های پوچ است.

حاج ابوالقاسم ضمن تقبیح ممانعت از فرزندآوری به بهانه فقر به روایتی از امام کاظم علیه‌السلام اشاره نمود و تصریح کرد: خالق انسان خداست و همان کسی که به والدین روزی داده، به فرزند هم روزی خواهد داد و چه‌بسا خدای عالم در قالب تولد فرزندان به رزق والدین برکت دهد.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ضمن گلایه از بالابودن آمار سقط‌جنین در کشور اظهار داشت: زمانی یک کشوری به معنای واقعی کلمه اسلامی خواهد بود که همه مناسباتش بر اساس اسلام و بر اساس خواست خدای متعال تنظیم شود و اقتصادش مبتنی بر اسلام و با نفی نظام سرمایه‌داری، عدالت اقتصادی در آن در جریان باشد.

وی با بیان این که مال، اموال و ثروت امانتی الهی هستند و اگر نظام اجتماعی کشور مبتنی بر اسلام باشد، نتیجه‌اش عدالت اجتماعی و نفی جامعه طبقاتی خواهد بود، عنوان کرد: اگر روابط بین‌الملل بر اساس اسلام و بر نگاه توحیدی استوار باشد نتیجه‌اش قطع رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی و تقویت روابط با مسلمانان مظلوم جهان خواهد بود؛ چرا که خدای عالم فرموده است، «اشداء علی الکفار رحما بینهم».

حاج ابوالقاسم در بخش پایانی سخنان خود ضعف در موازین توحیدی را بزرگ‌ترین مانع قطع ارتباط برخی از کشورهای به‌ظاهر اسلامی با رژیم منحوس صهیونیستی توصیف نمود.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • گلایه حاج‌ابوالقاسم ‌از بالابودن آمار سقط‌جنین‌
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • ماه رمضان سبب تبلور صفات الهی در امت اسلامی خواهد شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • ماه رمضان ، ماه مناجات و راز و نیاز با خدا +فیلم
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی