Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@04:56:29 GMT

۹ مدل آرایش چشم مجلسی مخصوص چشم‌های سبز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۳۹۷۴

۹ مدل آرایش چشم مجلسی مخصوص چشم‌های سبز

خانم‌هایی با چشم‌های سبز رنگ جذاب‌ترین و جادویی‌ترین چشم‌ها را دارند، اما باید در انتخاب رنگ و سبک آرایش چشم دقت کنند تا زیبایی چشم هایشان دوبرابر شود، اگر شما هم چشمان سبز رنگ دارید و دنبال بهترین مدل‌های آرایش چشم مخصوص چشم‌های سبز رنگ هستید در این بخش ۹ مدل آرایش چشم شیک و مجلسی را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب رنگ بنفش و سبز فوق العاده است پس از سایه چشم بنفش برای چشمان سبزتان غافل نشوید، سایه چشم بنفش امسال حسابی مد است و میتواند چهره جذابی به شما ببخشد. به طور کلی بهترین رنگ‌های سایه چشم برای چشم‌های سبز عبارتند از:بنفش، یاسی، دودی، سبز و صورتی که پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.                   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش چشم سایه چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: ️روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه مأموریتی به پایگاه اورژانس هوایی داده شد که مربوط به انفجار مواد محترقه در شهرستان جوانرود بود.

قلعه سفیدی افزود: ️در این حادثه ۴ نوجوان ۸ تا ۱۵ ساله در اثر انفجار دچار تروما و سوختگی از ناحیه صورت، چشم‌ها و دست شده بودند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، ادامه داد: پس از هماهنگی با فرماندهی هوانیروز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به نیاز فوری به سرویس چشم‌پزشکی و وخامت حال بیماران هر ۴ مصدوم با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه منتقل شدند و مورد مداوا قرار گرفتند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1224933 برچسب‌ها کرمانشاه اخبار حوادث بالگرد

دیگر خبرها

  • طرز تهیه شیرینی مخصوص ماه رمضان در هرمزگان (فیلم)
  • پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی
  • «روش ۳۳۳» چیست و چگونه از آن برای بسته‌بندی لباس‌های مخصوص سفر استفاده کنیم؟
  • طرز تهیه شیرینی مخصوص ماه رمضان در هرمزگان + فیلم
  • گل اماد دیالو به لیورپول در دقیقه 120 و کارت قرمزی که در مقابل چشمان خود دید! (منچستریونایتد 4-3 لیورپول)
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • الماس تراشکاری استیل
  • مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگون شدن پژو در محور بروجن- مجلسی
  • تصاویر زنده وان‌پلاس نورد ۴ در رنگ بنفش فاش شد
  • پرداختن به حواشی نباید جای طرح‌های گره‌گشا را بگیرد/ نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل کنند