Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، احمد سعادتمند مدیرکل دفتر استعدادیابی و نمایندگان فدراسیون فوتبال به منظور بازدید از اماکن ورزشی و بررسی شرایط میزبانی جزیره کیش در برگزاری مسابقات ورزشی نخبگان کشور به این جزیره سفر کردند محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت های جزیره کیش و زیرساخت های ورزش فوتبال و با توجه به برگزاری کلاس های فوتبال پایه در جزیره کیش و کشف استعدادها،المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته فوتبال در دهه سوم آبان با حضور 1200 ورزشکار دختر و پسر به میزبانی جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های ورزشی نخبگان کشور در رشته های مختلف ورزشی و در سطوح مختلف همه ساله برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: كيش توسعه المپياد ورزشي جزيره نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ این نمایشگاه از هفتم فروردین کار خود را آغاز کرده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر میزبان علاقمندان است.

قسمت عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه و کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی است و در کنار آن غرفه‌های جانبی شامل دیگر کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی‌یابی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی دایر شده است.

برگزاری کرسی‌های تلاوت، نشست‌های تخصصی، غرفه‌های مذهبی و پاسخگویی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • (تصاویر) جزیره کیش میزبان گردشگران نوروزی در بهار ۱۴۰۳
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • ایران میزبان خوبی برای مهاجرین