Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از سایت پلیس، سردار محمد کاظم تقوی، جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا اظهار کرد: شب گذشته میان مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح درگیری روی داد که در این درگیری سرباز وظیفه میلاد محمدیان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
وی افزود: این درگیری در نقطه صفر مرزی بین مرزداران هنگ مرزی با تعدادی از اشرار مسلح که قصد ورود و اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار تقوی افزود: مرزبانان با حضور به موقع اشرار مسلح را غافلگیر کرده و در عملیاتی مقتدرانه توانستند ضمن وارد کردن تلفات سنگین مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از آنها کشف کنند.
یادآور می‌شود؛ پیکر شهید میلاد محمدیان بر دستان مردم شهیدپرور، همرزمان شهید و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای مسلح و مسئولان اجرایی در مریوان تشییع و پس از آن برای خاکسپاری به زادگاه این شهید والامقام در شهرستان کامیاران منتقل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی هنگ مرزی شهادت یک سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی