Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در این اطلاعیه با اشاره به برگزاری غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی و برنامه‌های دولت برای برون‌رفت از شرایط و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر آمده است:‌ پس از اتمام جلسه غیرعلنی که بدون حضور خبرنگاران عزیز برگزار شد برخی از نمایندگان محترم با انجام مصاحبه و گفت‌وگو با رسانه‌ها اقدام به نقل قول برخی مطالب مطرح شده در این جلسه کردند که ذکر توضیحات ذیل ضروری است:

۱- عنوان جلسه خود حاکی از شرایط آن می‌باشد بنابراین انتشار مطالبی که در چنین جلسه ای مطرح شده خارج از عرف و ضوابط این جلسات است چرا که اگر بنا بر اطلاع رسانی بود ضرورتی برای برگزاری جلسه غیرعلنی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- جزییات و تمامی نکات برنامه‌های دولت برای اجرای بسته‌های حمایتی پس از تصویب نهایی از طریق سازوکارهای مشخص به اطلاع مردم بزرگوار خواهد رسید. لذا اطلاع‌رسانی نیابتی و نقل به مضمون از زبان مقامات دولتی نه تنها خارج از استاندارد‌های حرفه‌ای خبررسانی است بلکه غیرقابل استناد و فاقد اعتبار بوده و مورد تأیید نمی‌باشد.

۳- به شخصیت‌ها و رسانه‌های محترم توصیه می‌گردد در شرایط کنونی از انجام هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد موضوعاتی که خارج از حوزه وظایف و اطلاع آنان می‌باشد پرهیز کرده و به دور از جنجال‌های خبری اجازه دهند پس از تصویب بسته‌های حمایت یپیشنهادی و در چارچوب ملاحظات تهیه شده همراه با جزییات به اطلاع مردم عزیز کشورمان رسانده شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد