Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش ‌قزوین ‌با اشاره به همکاری آموزش و پرورش استان با پلیس در حوزه های مختلف اجتماعی گفت: در برقراری امنیت‌ اگر ‌نیروی انتظامی ‌نباشد، اقتدار نخواهیم داشت. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار قاسمی عصر امروز در مراسم نمادین قرائت پیام مهر که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: آموزش و پرورش کشور به عنوان فرهنگ ساز، در تمام مراحل با نیروی انتظامی تعامل خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از مجموعه نیروی انتطامی در برقراری امنیت گفت: مولفه های اقتدار در کشورمان چند چیز است که مهمترین آنها شامل امنیت و توسعه علمی است و این دو مکمل یکدیگر هستند به طوری که اگر یکی از این‌ دو ‌در جامعه نباشد دیگری هم وجود نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: لذا کشور ما با دارا بودن این دو مولفه، کشوری مقتدر است و حافظان امنیت توانسته‌اند امنیت پایدار را برقرار نمایند به طوریکه هیچ کشوری در منطقه این اقتدار و امنیت پایدار ندارد.

قاسمی عنوان کرد: از حیث امنیت، با توجه به تلاش های نیروی انتظامی، جزو کشورهایی هستیم که شاخصه های امنیتی بالایی داریم که این امر را مرهون تلاشهای پلیس هستیم.

وی با اشاره به الگوپذیری جوانان خطاب به دانش آموزان افزود: امروز دشمنان در پی این هستند که با استفاده از احساسات جوانان به اهداف شوم خود دست یابند و همه امید معاندین جمهوری اسلامی به شما جوانان است که با استفاده از ابزاری همچون فضای مجازی، اعتیاد و ماهواره امنیت جانی و روانی جامعه را مخدوش نمایند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: معاندین در تمام لحظه ها و ‌مراسمات بدنبال سو استفاده از نشاط و شادابی شما برای دستیابی به اهداف خود هستند و اگر امنیت روانی که بالاترین شاخصه امنیت است وجود نداشته باشد، امکان هیچ پیشرفتی ممکن نخواهد بود.

قاسمی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش استان با پلیس در حوزه های مختلف اجتماعی تصریح کرد: در برقراری امنیت، ما فقط ظاهر امر را می بینیم و اگر اطلاعات و نیروی انتظامی ما نباشد، اقتدار نخواهیم داشت از همین رو باید قدردان حافظان امنیت باشیم و در این مسیر در کنار آنها باشیم به همین دلیل همه شما باید به عنوان همیاران پلیس در کنار پلیس حافظ نظم‌ و امنیت باشید و مدیریت این امر با نیروی انتظامی است.

پیشرفت‌های علمی مرهون امنیت و تلاش پلیس است

در ادامه شمس اله غلامی مدیر ناحیه یک آموزش و‌ پرورش استان قزوین نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی در راستای بیان عملکرد و اهداف و برنامه های مهم این حوزه که در رأس آن امنیت کشور است برگزار می شود.

 وی گفت: عزیزانی که با تعقل در حوزه امنیت قدم برمی دارند و ثبات و تعالی یک کشور در گرو تلاش و ازخود گذشتگی آنهاست تا سایر اقشار جامعه در کمال عزت و آرامش زندگی نمایند.

مدیرناحیه یک آموزش و‌ پرورش استان قزوین اظهار کرد: امروز اگر این نظم و امنیت در کشور حاصل است نتیجه تلاش همین نیروهای جان برکف است که برای برقراری نظم تلاش می کنند و ما در جامعه ای زندگی می کنیم که تمام پیشرفت‌های علمی و فناوری ما در سایه امنیتی است که مرهون تلاش پلیس است. 

غلامی عنوان کرد: امروز رسالت ما دست یافتن به معرفتی است که قدردان تلاش نیروهای امنیتی کشور باشیم چراکه درمسیر موفقیت، برنامه‌های مدونی وجود دارد که یکی از آنها امنیتی است که یک فرد وظیفه شناس در لباس نیروی انتظامی در حوزه درس و مدرسه ایجاد می‌کند.

وی افزود: ارتباط خوب و ‌هماهنگی مناسبی بین نیروی انتظامی با سایر ارگان‌ها وجود دارد و این ارگان با انجام ماموریت‌های هدف محور، شرایط زندگی را برای کشور ما آسان کرده است.

 انتهای پیام/ش

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد