Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@05:28:26 GMT

همه دستگاه های اجرایی از قوه قضائیه حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۴۶۷۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی که در مجتمع امام علی (ع) در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی از قوه قضائیه باید حمایت کنند تا در رسیدن به اهداف و اقامه قانون و عدالت موفق شود.

وی مورد توجه قرار دادن منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دستگاه قضایی توسط دست اندرکاران را خواستار شد و ادامه داد: دوری از حب و بغض، تحت تاثیر فضای سیاسی قرار نگرفتن در صدور حکم، استقلال در عمل از جمله ویژگی‌های یک دستگاه قضایی سالم است که خوشبختانه سیستم قضاوتی کشورمان و استان در این سمت و سو گام برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه قوه قضاییه باید از چنان جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار شود که هر فرد مظلوم آنجا را برای خودش پناهگاه بداند که این موضوع از احکام و آیات و روایات استنباط می شود، گفت: همچنین برای خدمت هر چه بهتر به مردم جذب عناصر مومن و عالم ضروری است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

دادستان کرمانشاه گفت : در اجرای برخی برنامه‌های عملیاتی به تعامل و همکاری دادستانی و فراجا نیاز داریم و هدف مشترک تعامل دستگاه قضایی و فراجا، خدمت به مردم و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا کریمی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در نشست تعاملی مقامات ارشد دستگاه قضائی و انتظامی استان ضمن تشریح برنامه‌های عملیاتی ابلاغی دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در اجرای برخی برنامه‌های عملیاتی، به تعامل و همکاری دادستانی و فراجا نیاز داریم و هدف مشترک تعامل دستگاه قضائی و فراجا، خدمت به مردم و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب و تأیید ریاست قوه قضائیه از طرح عفاف و حجاب افزود: دشمنان نظام اسلامی عفت عمومی را نشانه رفته‌اند، لذا دستگاه قضائی استان از طرح نور فراجا حمایت کامل را خواهد داشت و انتظار است مأموران اجرای این طرح ضمن تلاش در جهت اصلاح وضعیت عفاف و حجاب، با تدبیر کامل مراعات حد و حدود و حریم‌ها را نیز داشته باشند.

دادستان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های عملیاتی ابلاغی دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: نظارت الکترونیک محکومین سابقه دار بزه سرقت، راه اندازی سامانه کنترل تردد افراد در مراجع انتظامی، تعیین تکلیف خودروهای فرسوده و رسوبی، دستور جلب‌های صادر شده، استقرار پلیس ویژه اجرای احکام، ایجاد ارتباط الکترونیک بین مراجع قضائی و انتظامی و … از جمله موضوعاتی است که بر اساس سند تحول قضائی به دادستان استان‌ها ابلاغ شده است و با تعامل و همراهی فراجا این موضوعات را عملیاتی خواهیم کرد.

کد خبر 747683

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان