Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرسان معاونت اجتماعی ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر خبرگزاری تسنیم کردستان حضور یافتند. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، محمد ابوالقاسمی و محمدرضا رجب‌علی بازرسان اعزامی از معاونت اجتماعی ناجا، سرهنگ جواد کاظمی‌شهابی جانشین معاونت اجتماعی و سرهنگ علیرضا مرادی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی معاونت اجتماعی انتظامی استان با حضور در خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در کردستان از بخش‌های مختلف بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرسان معاونت اجتماعی ناجا در این دیدار ضمن قدردانی و اعلام رضایت از روند تعاملات انتظامی استان با خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در کردستان، از نزدیک در جریان روند تولید و انتشار اخبار در این خبرگزاری قرار گرفتند.

ابوالقاسمی افزود: هدف از این بازدید، تنها قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری تسنیم بابت پوشش اخبار و انعکاس اقدامات پلیس در کردستان بود.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیار تأثیرگذاری در حفظ امنیت و فرهنگ‌سازی دارند، تصریح کرد: امیدواریم با کمک مردم و اصحاب رسانه بتوانیم همانند همیشه به اهداف خود یعنی تأمین امنیت و نظم در جامعه دست پیدا کنیم.

سرهنگ علیرضا مرادی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی معاونت اجتماعی انتظامی استان کردستان نیز اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در کردستان در همه‌ زمینه‌ها و مواقع حساس با پلیس در راستای وظیفه خود همکاری بسیار خوبی داشته و پای‌کار هستند.

وی خاطر نشان کرد: خبرگزاری تسنیم همیشه اخبار و واقعیت‌های استان کردستان را صادقانه منعکس می‌کند و بابت تعامل خوبی که خبرنگاران این رسانه با پلیس دارند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج