Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی و رئیس فدراسین هاکی  در سال ۱۳۳۵ در محلهٔ پامنار تهران به دنیا آمد. دوران ابتدایی را در مدرسه برزویه و دوران متوسطه را در دبیرستان علوی تهران گذراند.

او دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورهٔ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا-اقیانوسیه (ABU) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از زمان جوانی به گزارشگری علاقه داشت و در دبیرستان و دانشگاه علاوه بر بازی فوتبال به گزارشگری هم می‌پرداخت. شفیع در دوران جوانی بازیکن تیم فوتبال قصر یخ تهران بود.

شفیع در سال 1361 همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرد و با شرکت در آزمون صدا و سیما به استخدام رسمی این سازمان درآمد. او جزو نخستین نسل برنامه‌سازان ورزشی در تلویزیون بود و گزارش ها و برنامه های زیادی در بازه المپیک و جام جهانی تهیه کرد.

بهرام شفیع مدت اندکی پس از ورودش به سازمان صدا و سیما همکاری خود را با برنامه ورزش و مردم آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴  اجرای برنامه را برعهده گرفت که این برنامه تاکنون هم ادامه دارد. او سال هاست علاوه بر اجرای برنامه تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام می‌دهد.

این مجری توانا از همان ابتدای فعالیتش گزارشگری مسابقات فوتبال را هم انجام می‌داد، اما با ورود گزارشگران جدید در دههٔ ۷۰ به تدریج از گزارشگری فاصله گرفت و چند سال قبل با گزارش بازی ایران و کره شمالی برای همیشه آن را کنار گذاشت.

شفیع در سال ۱۳۸۴ ریاست فدراسیون هاکی ایران را بر عهده گرفت. در آذر ۱۳۸۸ با رای‌گیری دوباره در این سمت ابقا شد و پس از آن هم  در سال 96 بازهم عهده دار این مسئولیت شد.

این مجری با سابقه سرانجام در 17 مهر سال 1397 در سن 62 سالگی درگذشت .

بیشتر بخوانید:

بهرام شفیع درگذشت

بغض مرحوم بهرام شفیع پس از اعلام خبر فوت منصور پورحیدری + فیلم

انتهای پیام / 

بهرام شفیع درگذشت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هاکی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران