Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان سمنان  با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک گفت: در این همایش ۵۰ طلایه دار فرهنگ ترافیک در استان سمنان تجلیل شدند. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی در آئین برگزاری این همایش اظهارداشت: در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، تعدادی از فرهنگ‌یاران ترافیک، پلیس‌یاران نوجوان، همیاران پلیس، راهوران محله، راننده‌های اتوبوس و تاکسی، مربیان و مدیران آموزشگاه‌ها و چند پرسنل ساعی در حوزه ترافیک تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از اهداف برگزاری طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در استان سمنان گفت: ارتقا فرهنگ ترافیک از طریق دانش‌آموزان یکی از اهداف برگزاری این همایش است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در حوزه آموزش همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران ترافیک و پلیس یاران نوجوان و غیره سبب کاهش میزان تصادفات درون شهری است تصریح کرد: در مدت 6 ماهه نخست امسال میزان تصادفات درون شهری در استان سمنان کاهش 43 درصدی را نشان می‌دهد.

بزرگی اضافه کرد: 110 هزار دانش‌آموز استان سمنان در قالب طلایه‌داران فرهنگ ترافیک استان در استان مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان بر اساس سن در گروه همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان فعالیت می‌کنند.

 به گزارش تسنیم همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک هر سال در هفته نیروی انتظامی با هدف تجلیل از همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران ترافیک و پلیس‌یار نوجوان در استان و همچنین آغاز به کار طرح همیار پلیس در استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور با ابتکار پلیس کرمانشاه در مدرسه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه با ابراز خرسندی از ایجاد مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه، اظهار کرد: موضوع ترافیک یک موضوع اجتماعی است که اگر فرهنگ آن را رعایت نکنیم با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد.

وی افزود: فرهنگ ترافیک جزو آن دسته از مسائلی است که اگر از همان سنین ابتدایی آموزش‌های لازم در خصوص آن ارائه شود فرد در بزرگسالی می‌آموزد که در هر شرایطی ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به حوزه رانندگی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فوت ۴۸۵ نفر در سوانح رانندگی سال گذشته در جاده‌های درون و برون‌شهری استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در این حوادث بیش از ۵۱۰۰ نفر هم زخمی شدند.

حاجیان اضافه کرد: سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۰ فقره تصادف خسارتی نیز در راه‌های درون و برون شهری کرمانشاه به وقوع پیوست تا جدی‌تر از همیشه به فکر رفع نواقص و کاهش سوانح رانندگی باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم، دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها برای کاهش سوانح رانندگی گفت: ایجاد مدرسه طرح ترافیکی و آموزش دانش آموزان کمک خواهد کرد که در سال‌های آتی شاهد کاهش معنادار تصادفات و در عین حال افزایش فرهنگ ترافیکی در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همراهی اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری برای کمک به پلیس در اجرای مدرسه طرح ترافیک قدردانی کرد و افزود: این اقدام حرکت جدیدی در سطح کشور محسوب می‌شود و نتایج آن باعث جلوگیری از بسیاری آسیب‌ها از جمله کاهش سوانح رانندگی خواهد شد.

کد خبر 751515

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود