Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل جمالی شامگاه سه‌شنبه در شورای تنظیم بازار استان قم که در استانداری قم برگزار شد، گفت: کامیون‌های استان قم حدود یک درصد از کامیون‌های کشور را تشکیل می‌دهند و بر اساس این میزان سهمیه لاستیک برای ناوگان باری برون شهری به استان قم اختصاص پیدا می‌کند.

وی گفت: توزیع لاستیک برای ناوگان ترابری حمل و نقل درون شهری به اتحادیه کامیون داران و مسافربران واگذار شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، ولی ناوگان حمل و نقل درون شهری نیازمند تخصیص لاستیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: ۲۰ درصد سهمیه لاستیکی که اختیار راهداری قرار داده شده است برای سفرهای درون شهری است که در حال اعمال است اما لاستیک اختصاصی برای سفرهای برون شهری با توجه به شرایط خاص آن در اولویت قرار دارد به همین دلیل لاستیک کمتری برای درون شهری اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: خودروهای مربوط به سفرهای برون شهری سهم خود را گرفته‌اند و اکنون در حال توزیع لاستیک بین خودروهای درون شهری به ویژه اتوبوسرانی هستیم.

جمالی بیان کرد: ۳۲ هزار و ۹۸۰ حلقه لاستیک برای خودروهای درون شهری بر اساس سایز، نوع خودرو و تعداد مشخص شده که نیاز است.

واگذاری توزیع لاستیک به انجمن کامیون‌داران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این جلسه بیان کرد: توزیع لاستیک به انجمن کامیون‌داران واگذار شده و اکنون نیز در حال توزیع هستند.

محمود سیجانی گفت: برای توزیع لاستیک بین خودروهای برون شهری برنامه‌ریزی لازم انجام و آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تعدادی لاستیک در انبار عاملین توزیع داشتیم و برخی از لاستیک‌ها ثبت نشده اما چون راهداری اجازه توزیع نداشته است برخی از شرکت‌ها به دلیل عدم توزیع از طریق سامانه توزیع خود را قطع کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: از هفته گذشته حواله‌های توزیع لاستیک درون شهری کامیون داران صادر شده است.

باید حواله‌های توزیع لاستیک مستند باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم نیز تأکید کرد: باید حواله‌های توزیع لاستیک مستند باشند، همچنین موجودی لاستیک‌ها مشخص شوند.

مهرداد غضنفری ادامه داد: حواله‌های توزیع لاستیک باید چک شوند و همچنین سیستم توزیع نیز تعیین شود.

وی اضافه کرد: چنانچه همه ناوگان برون شهری فعال شدند لازم است که به ناوگان درون شهری رسیدگی شود.

کد خبر 4425921

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم لاستیک اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج اربعین 97 خرم آباد سنندج گردشگری خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید محمد مهدی تقوی افرود: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.   تقوی خاطر نشان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.   این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.   وی خاطرنشان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.   مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

دیگر خبرها

  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد