Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپادر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: خودروی رهام محصول جدید سایپا است که به زودی وارد بازار می‌شود.

جهرودی افزود: باتوجه به تحریم‌ها سرعت تولید در تامین بعضی قطعات گرفته شد که خوشبختانه این مشکلات برطرف شده و محصول جدید به زودی به محصولات موجود در بازار اضافه شده و مردم می‌توانند از امکانات این محصول استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به معرفی بخشی از محصولات این گروه خودروسازی تا پایان سال اظهارداشت: مذاکراتی با قطب‌های خودرو سازی جهان شده که می‌توانیم در آینده نه چندان دور این محصولات را داخلی سازی کنیم و به مجموعه‌های خودروی کشور اضافه کنیم.

وی به اقدام سایپا برای کاهش قیمت‌ها اشاره بیان کرد: در چندماهه گذشته قیمت‌های حامل تولید افزایش داشته که روی قیمت خودرو‌ها تاثیر بسزایی داشته و به محض اصلاح قیمت‌ها توسط شورای حمایت از مصرف کننده و تولید کننده نسبت به تغییر قیمت‌ها اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ غ

رهام؛ محصول جدید گروه خودروسازی سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت منطقی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶۰ هزار تومان است که متاسفانه به رغم‌ پیگیری های مکرر، تاکنون خبری از اصلاح نرخ نیست.

او قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۳۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته و ۲۵ هزار تومان زیر نرخ واقعی عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ در اردیبهشت به ۱۱۴ هزار تن برسد، در حالیکه حداکثر مصرف ۸۰ تا ۸۵ هزار تن است‌.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای خرید حمایتی تخم مرغ صورت نگرفته است، افزود: با توجه به آنکه تولید تخم مرغ خطی است، از این رو پشتیبانی امور دام باید تا پایان خرداد ۳۰ هزار تن تخم مرغ خرید حمایتی کند.

او گفت: با واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه، کمترین نوسان قیمت را در بحث بازار مرغ داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • استارت سرد خودروسازی
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد