Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@18:17:21 GMT

دل‌نوشته‌ای برای "بهرام" که "شفیع" ورزشی‌ها بود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۵۶۸۰

دل‌نوشته‌ای برای 'بهرام' که 'شفیع' ورزشی‌ها بود

سیدعبدالحمید احمدی نوشت: دریافت خبری تلخ و ناگوار در شامگاه سه شنبه هفدهم مهرماه و در انتهای یک روز کاری پرمشغله بسیار تاسف برانگیز و جانسوز بود.

"بهرام شفیع" دوست و همکار صمیمی و قدیمی که بیش از سی سال با نگاه پر از لطف و کلام محبت‌آمیز و اخلاق و منش انسانی و برادرانه اش مأنوس بودیم یکباره و ناگهانی از دیار فانی رخت برکشید و به دیدار معبود شتافت تا دوستان و دوستدارانش در حسرت یک نگاه و دیداری دیگر باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او که نامش با رسانه و ورزش و مردم پیوندی عمیق داشت و فراتر از سه دهه از قاب تلویزیون با مردم از ورزش سخن گفت: توانست در جایگاه یک شخصیت ارشد رسانه‌ای گام‌های مؤثر و ارزشمندی برای اعتلای ورزش ایران برداشته و نام نیکی برای خود در نزد اهالی ورزش به یادگار بگذارد.

بهرام شفیع علاوه بر مسئولیت رسانه‌ای در عرصه مدیریت ورزشی نیز سال‌ها برای اعتلای ورزش هاکی کشور تلاشی خستگی ناپذیر داشت و در این منصب نیز توفیقات قابل توجهی را نصیب ورزش کشور نمود که این افتخارات نیز در تاریخ این رشته ورزشی همواره ثبت و ضبط خواهد بود.

به یقین تحمل این ضایعه و وداع با یکی از چهره‌های مؤثر و موفق رسانه‌ای کشور در سه دهه اخیر برای جامعه بزرگ ورزش و به ویژه اهالی رسانه و تلویزیون بسیار سخت و سنگین خواهد بود و مطمئنا" مردم دوستدار ورزش و همکاران استاد بهرام شفیع برای پاسداشت خدمتگزاری صادقانه‌اش حق مطلب را ادا خواهند کرد و با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع و یادبود آن فقید سعید تسلی بخش خانواده محترم و بازماندگان عزیزش خواهند بود.
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
ان‌شالله روحش هماره در جوار رحمت الهی شاد باد.
سیدعبدالحمید احمدی
١٧ مهر ۱۳۹۷

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهرام شفیع درگذشت بهرام شفیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش