Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، ابراهیم پیمان فر، رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش یزد از اجرای برنامه ها به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان از 24 لغایت 30 مهرماه در مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به جایگاه نهاد خانواده درتحقق مفاد سند تحول بنیادین، انجمن اولیاء و مربیان بستری مناسب برای مشارکت خانواده ها در پیشرفت و تعالی نظام تعلیم و تربیت بوده و هفته پیوند اولیاء و مربیان بهترین فرصت برای بیان اهمیت و جایگاه انجمن اولیاء و مربیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم نمادین هفته پیوند همزمان با سراسر کشور، روز سه شنبه 24 مهر ماه رأس ساعت 9 صبح در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

پیمان فر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان جهت برنامه ریزی و نظارت بر برنامه های هفته پیوند را از مهم ترین برنامه های این هفته دانست و گفت: تلاش می شود در هفته بزرگداشت پیوند اولیاء و مربیان، برنامه ها و مراسم متنوعی با شرکت اولیاء، صاحب نظران و مسؤلان اجرا شود.

وی با توجه به شعار هفته پیوند باعنوان «خانواده دانا،دانش آموز توانا»، به اسامی روزهای هفته اشاره کرد و افزود: سه شنبه 24 مهرماه روز «اولیا و مربیان، مطالبه گری و پاسخگویی»، چهارشنبه25 مهرماه روز «خانه، مدرسه و کالای ایرانی»، پنج شنبه 26 مهرماه روز «خانواده شاداب، مدرسه با نشاط »، جمعه27 مهرماه روز «خانواده و تربیت حسینی»، شنبه 28 مهر ماه روز«خانواده، آموزش و مشاوره»، یک شنبه 29 مهر ماه روز « خانواده در سند تحول بنیادین » و دوشنبه 30مهر ماه «اولیاء ومربیان، گفتگوی بین نسلی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد آموزش و پرورش یزد هفته اولیا و مربیان یزد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات

رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) از شنیده شدن صدای انفجاری در شمال بندر ایلات خبر دادند.

به گزارش مشرق، تاکنون ماهیت این انفجار مشخص نشده است ولی برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انفجار یک پهپاد در این منطقه خبر می‌دهند.

هنوز درباره رهگیری این پهپاد یا اصابت آن به هدف گزارشی منتشر نشده است.

از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه) مقاومت اسلامی عراق و ارتش یمن بارها از هدف قراردادن اهدافی در بندر ایلات خبر داده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت غزه یکشنبه در یکصد و شصت و سومین روز از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۳ هزار و ۶۷۶ تن اعلام کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • امکان چادر زدن در بسیاری از استان‌ها وجود ندارد
  • شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات
  • آکسفام: اسرائیل عامدانه از ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه جلوگیری می‌کند
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • هشدار مهم؛ خطر سیل در این استان‌ها جدی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود
  • نجات ۱۰۰ نفر با اهدای عضو در یزد
  • افزایش شمار پروازهای مسیر قشم به دبی
  • اعضای ۱۷ کودک مرگ مغزی در مشهد به بیماران جان بخشید