Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@19:23:51 GMT

دکوراسیون خانه‌ی خودتان را دگرگون کنید!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۵۸۹۴

دکوراسیون خانه‌ی خودتان را دگرگون کنید!

دکوراسیون داخلی خانه از آن حرفه‌هایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه داشته و خود را بدون داشتن تخصص در این زمینه ماهر می‌دانند. درست که همگی ما از بدو تولد با معماری و ساختمان آشنا هستیم، اما این به معنی مهارت ما در این حرفه نیست. همه‌ ما می‌توانیم دست به تغییر دکوراسیون داخلی بزنیم و گاهی اوقات نتیجه‌ی کار قابل قبول و خوب خواهد شد، اما معماری و طراحی داخلی نیز همانند باقی رشته‌ها اصول و دانش خود را دارد و افرادی که چنین توانایی را دارند فضایی بهتر و مناسب‌تر برای شما خلق خواهند کرد؛ بنابراین اگر به این حرفه علاقه دارید و دوست دارید فضای خانه تان را از یکنواختی خارج کنید، با مطالعه و آگاهی بیشتر سطح کار خود را بالاتر برده و اصول درست طراحی را فرا بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب نیز به سراغ ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی خانه رفته ایم، که با خواندن و دیدنشان می‌توانید دانش خود را در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی تقویت کنید.
دیوار خاص خود را بسازید

زینت دادن به دیوار خالی در دکوراسیون داخلی خانه آن قدر‌ها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. تنها کافی است که کمی خلاق بوده و با استفاده از آن چه در منزل دارید، با کم‌ترین هزینه یک اثر هنری خلق کنید. همان طور که در تصویر سمت راست می‌بینید، با استفاده از بشقاب‌های متنوع و زیبا می‌توان دیوار را زینت بخشید. در تصویر سمت چپ نیز طراح با استفاده از تصاویر و نوشته‌های مورد علاقه خود که از کتاب یا اینترنت پرینت گرفته شده و قاب گرفتن آن‌ها، به یک نتیجه‌ی بی نظیر رسیده است.
به استفاده از روشنایی خاص اهمیت دهید

جهت دست یابی به یک دکوراسیون منحصر به فرد نیاز به هزینه‌های هنگفت ندارید. بلکه رعایت خلاقیت در بعضی از المان‌ها شما را به مقصودتان می‌رساند. یکی از این موارد انتخاب روشنایی، لامپ و لوستر مدرن و متفاوت است. همین یک عنصر اگر به خوبی انتخاب شود می‌تواند کل طراحی را تحت تاثیر قرار دهد.
دکوری‌های خاص را فراموش نکنید!

برای استفاده از دکوری‌های خاص در منزل همیشه نباید به مغازه‌های عتیقه فروشی سر بزنید. گاهی عنصر دکوراتیو شما، یک عنصر معمولی است که در جایی نامعمول به کار رفته است. در واقع شما با شکستن عادت‌ها تنوع ایجاد می‌کنید. تنوع نیز زیبایی و خاص بودن را در بر دارد؛ بنابراین فقط کافی است کمی خلاق باشید.
برای فضا‌های کوچک رنگ‌های روشن استفاده کنید

نمونه‌ی آورده شده یک مثال عالی برای بزرگ‌تر نشان دادن یک فضای کوچک به وسیله‌ی انتخاب هوشمندانه رنگ‌ها و اجرای یک طراحی اصولی است. اگر شما نیز با فضایی کوچک روبه رو هستید، برای بزرگتر جلوه دادن آن، از رنگ سفید برای دیوار‌ها و نیز رنگ‌های روشن برای مبلمان استفاده کنید. وجود پنجره‌های بزرگ نیز به بزرگتر نشان دادن فضا کمک خواهد کرد. از طرفی نورگیری فضای شما بیشتر خواهد شد. اگر پنجره‌های موجود ابعاد کافی ندارند، شما می‌توانید از یک در شیشه‌ای در صورت امکان استفاده کنید. این امر مستلزم وجود حیاط برای حفظ محرمیت منزل شماست. یکی از ترفند‌هایی که در بزرگتر جلوه دادن فضا بسیار موثر بوده و خیلی از افراد عادی از آن اطلاع ندارند، استفاده از آینه برای ایجاد یک خطای دید مثبت است.
با کمک آینه نور بیشتری به فضای خود بیاورید

شاید برایتان این سئوال پیش بیاید که چگونه این امر اتفاق می‌افتد؟ اگر آینه‌های قدی خود را رو به روی پنجره و نور طبیعی قرار دهید، این امر موجب افزایش نور و روشن‌تر شدن فضای داخلی شما می‌شود. از طرفی آینه می‌تواند دیوار خالی شما را زینت بخشیده و با انعکاس فضای داخلی در آن، محیط را بزرگتر جلوه دهد. می‌توانید برای خاص‌تر جلوه دادن فضا از آینه‌های فانتزی‌تر با طرح‌های متفاوت بهره برید.
از تلفیق سبک‌های مختلف نترسید!

منظور استفاده از انواع بافت‌ها و سبک‌ها در کنار هم بدون توجه به قیمت عناصر است. برخلاف تصور خیلی‌ها استفاده از مبلمان مجلل در کنار کاناپه مدرن به هیچ وجه ایرادی ندارد. البته رعایت ترکیب رنگی درست و هماهنگ باهم ضروری است. به گفته‌ی اکثر طراحان داخلی، بهترین دکوراسیون داخلی خانه برای شما دکوراسیونی است که بازتابی از شخصیت و درون شما باشد. اگر بهترین طراحی هم انجام شود، ولی بر اساس روحیات و خواسته‌های شما نباشد، برای شما مناسب و ایده آل نخواهد بود. یکی از نکاتی که بسیاری به آن توجه نمی‌کنند استفاده از وسایل قدیمی است که هنگام تغییر دکوراسیون، خیلی‌ها در اولین فرصت از شر آن‌ها خلاص می‌شوند. در حالی که اگر از دید دیگر به این قضیه نگاه کنیم، کاربرد بعضی از این وسایل انکارناپذیر استو برای مثال استفاده از یک میز قدیمی که یادگار پدربزرگ شماست، داستانی از گذشته شما دارد. قرارگیری این مورد در کنار کاناپه‌ای که به تازگی خریدید و نمادی از زمان حال شماست، می‌تواند یک محیطی با هویت ایجاد کنید. به جز این موارد، استفاده از بافت‌ها و رنگ‌های مختلف در قالب فرش، کوسن، پارچه و ... می‌تواند گرما و جنبش لازم را به محیط هدیه دهد.
از قفسه‌ها به جای کابینت استفاده کنید

یکی از مواردی که استفاده اش در آشپزخانه باعث ایجاد زیبایی بیشتر و نیز تعادل بیشتر بین خطوط عمودی و افقی موجود در آشپزخانه می‌شود، استفاده از قفسه است. قفسه یک محدوده باز است که به کارگیری آن برخلاف کابینت ها، باعث امتداد دید و در نتیجه بازتر و بزرگ‌تر دیده شدن فضای آشپزخانه تان خواهد شد. البته قفسه‌ها به دلیل عدم وجود محفظه دردسر‌های نگهداری بیشتری خواهند داشت؛ بنابراین ظروف دکوری و کم استفاده خود را آن جا قرار دهید.
رومبلی‌های زیبا و راحت انتخاب کنید

شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که از رومبلی فراری هستید. درست از که خود مبل به تنهایی شاید زیباتر به نظر برسد، اما استفاده از رومبلی محاسن خود را دارد. برای مثال با وجود طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای رو مبلی ها، می‌توانید در سال با قیمتی بسیار پایینتر از تعویض مبلمان، تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی خانه خود بدهید. از طرفی اگر رومبلی هایتان کثیف شوند، تمیز کردن آن‌ها دردسر کم تری دارد تا تمیز کردن خود مبلمان. مخصوصا اگر بچه‌ی کوچک دارید به این ایده فکر کنید.
چیدمان و طبقه بندی مناسب را جدی بگیرید

رعایت این موضوع هم شما را در یافتن آسان‌تر وسایل یاری می‌دهد هم باعث بازتر و بزرگتر دیدن فضا می‌شود؛ بنابراین اگر فضای شما قفسه کافی ندارد، دست به کار شده و نظم و ترتیبی به فضایتان دهید. منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت

به‌ تازگی جزئیات غیررسمی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری دو محصول اقتصادی آتی شیائومی منتشر شده است که شامل ردمی ۱۳، ۵G و پوکو M7 پرو ۵G می شود.

مشخصات احتمالی ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G

ردمی 13 5G یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی خواهد بود که انتظار فروش میلیونی آن می‌رود. البته احتمالاً در ابتدا خبری از عرضه جهانی این محصول نخواهد بود و تنها در بازار چین ارائه خواهد شد. با وجود انتظارات بالا، به نظر می‌رسد که شیائومی تصمیم گرفته است تا تغییرات محسوسی در نسل جدید محصول مذکور ایجاد نکند و بسیاری از مشخصات را مشابه با ردمی ۱۲ ثابت نگاه دارد. طبق گزارش‌های غیررسمی، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ (SM4450) وظیفه تأمین قدرت پردازشی دستگاه را بر عهده خواهد داشت که در نسل قبل هم شاهد استفاده از آن بوده‌ایم.

از دیگر جزئیات مرتبط با ردمی 13 5G می‌توان به شماره مدل داخلی N19 اشاره کرد؛ درحالی‌که شماره مدل داخلی نسل قبل نیز M19 بوده است. با درنظرگرفتن این نکته، می‌توان فهمید که خبری از عرضه جهانی این محصول نخواهد بود و تنها شاهد حضور آن در بازار چین و هند خواهیم بود. البته نسخه مخصوص به بازار هند تحت زیر برند دیگر شیائومی و با نام پوکو M۷ پرو 5G عرضه خواهد شد. از سایر مشخصات تأییدشده می‌توان به رابط کاربری پیش‌فرض هایپراواس مبتنی بر اندروید ۱۴ اشاره کرد.

گوشی ردمی 12 5G با صفحه‌نمایش ۶.۷۹ اینچی IPS و نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز عرضه شده است و در چندین پیکربندی مختلف قابل خرید است. ارزان‌ترین پیکربندی از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ درحالی‌که این مقادیر برای گران‌قیمت‌ترین مدل شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم می‌شود. دوربین اصلی دوگانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم؛ با تهدید وجودی روبه‌رو هستیم
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • چطور از تلگرام بیزنس درآمدزایی کنیم؟
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!