Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که دخترم می‌تواند سفیری فوق‌العاده نزد سازمان ملل باشد، اما نمی‌خواهد به خویشاوندسالاری متهم شود. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران مبنی بر احتمال انتصاب دخترش ایوانکا ترامپ به عنوان سفیر ایالات متحده نزد سازمان ملل گفت که ایوانکا می‌تواند سفیری فوق‌العاده نزد سازمان ملل متحد باشد؛ با این حال وی تأکید کرد در صورتی که چنین امری صورت گیرد، به «خویشاوندسالاری» متهم می‌شود، مسئله‌ای که خواهانش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در پاسخ به خبرنگاران گفت که مسئله انتصاب «دینا پاول» را برای تصدی سمت سفیر آمریکا نزد سازمان ملل در نظر خواهد گرفت.

به نوشته سی‌ان‌بی‌سی، مقامات کاخ سفید اخیرا گفتگوهایی را با دینا پاول، معاون پیشین مشاور امنیت ملی آمریکا برای انتصابش به جای نیکی هیلی داشته‌اند.

سی‌ان‌بی‌سی به نقل از یک منبع مطلع نوشته است که دینا پاول برای تصدی این سمت مورد پسند افراد نزدیک به ترامپ قرار گرفته است.

یک منبع نزدیک به دینا پاول گفته است که وی از سمتش در بانک گولدمن‌ساکس راضی است و هنوز درباره تغییر مسیر کاری‌اش تصمیمی نگرفته است.

عصر امروز بود که رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا استعفای نیکی هیلی از سمتش به عنوان سفیر و نماینده دائم ایالات متحده نزد سازمان ملل را پذیرفته است.

نیکی هیلی از اعضای اصلی هدایت‌کننده تیم سیاست خارجی دولت ترامپ بوده است که با همراهی مایک پامپئو و جان بولتون، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری، مثلث سیاست تهاجمی ترامپ در عرصه دیپلماسی را تشکیل می‌دادند.

ترامپ نیز در کنفرانسی خبری با حضور نیکی هیلی اعلام کرد که از شش ماه پیش از تصمیم سفیر آمریکا نزد سازمان ملل برای کناره‌گیری از سمتش مطلع شده و اینکه نیکی هیلی تا پایان سال جاری میلادی همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" سازمان ملل دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا سازمان ملل دونالد ترامپ اخبار آمریکا سازمان ملل دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی در این باره را مشاهده می کنید.

کد خبر 847218 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام