Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:59:31 GMT

لحظه شماری اهوازی‌ها برای استقبال از زائران اربعین+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۶۵۶۳

لحظه شماری اهوازی‌ها برای استقبال از زائران اربعین+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مردم خوزستان به ویژه ساکنان منطقه عین دو که به مهمان نوازی نیز مشهور هستند برای استقبال از زائران اربعین حسینی تدارک ویژه ای می‌بینند. ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، منطقه عین دو اهواز در 5 کیلومتری ابتدای جاده اهواز به سمت مرز چذابه قرار دارد، همه ساله زائران اربعین حسینی برای ورود به کشور عراق از مرز چذابه از این منطقه عبور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم خوزستان به ویژه ساکنان منطقه عین دو که به مهمان نوازی نیز مشهور هستند برای استقبال از زائران اربعین حسینی تدارک ویژه ای نیز می‌بینند.

در سال های اخیر اهالی منطقه با برپایی مواکب حسینی از مسافرین استقبال و پذیرایی می‌کنند امسال هم همچون سالهای گذشته با نزدیک شدن ایام اربعین موکب ها در حال برپایی هستند.

سید شرفا یکی از موکب داران منطقه عین دو به خبرنگار ما از برپایی بیش از 60 موکب در این منطقه خبر داد. وی افزود اهالی منطقه این مواکب را تا پایان ماه صفر برپا نگه داشت‌ه و در خدمت زائران اباعبدالله خواهند بود.

وی همچنین از برنامه ویژه پیاده روی مردم مناطق مختلف اهواز و اهالی این منطقه در تاریخ 25 مهر به سمت مرز چذابه گفت و عموم مردم ایران برای حضور در این مواکب و همراهی کاروان پیاده روی اهواز دعوت کرد.

گزارشگر: محمد امین غفاری

انتهای پیام/ن

R41468/P4001/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع شهید کجباف اهواز در ایستگاه آخر

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: با قرار دادن آخرین سگمنت تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف(چهار شیر) عملیات احداث این تقاطع پس از سال‌ها به پایان رسید و با اجرای عملیات آسفالت، روشنایی آن به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید کجباف (چهار شیر) یکی از ابر پروژه‌های شهر اهواز بود که سال‌ها تکمیل آن طول کشید، امروز آخرین سگمنت از آخرین قطعه این تقاطع جایگذاری شد و عملیات احداث آن به مراحل پایانی آن رسیده است.

وی افزود: مدیریت شهری اهواز تمام تلاش خود را به کار بست تا این پروژه تکمیل شود به گونه‌ای که در یک هفته اخیر ۲۶ سگمنت جایگذاری شد که به نوبه‌ی خود بی‌سابقه بود با پایان عملیات سگمنت‌گذاری و جابجایی ماشین آلان سنگین حاشیه این تقاطع ترافیک ایجاد شده از بین رفته و تردد ماشین‌ها روان می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: در حال حاضر انجام کارهای پایانی مانند بخش‌هایی از گاردریل گذاری، آب‌چکان، روشنایی و عملیات آسفالت آن باقی مانده که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۲۲ فروردین و عید فطر این پروژه به طول کلی به بهره‌برداری رسد.

مراد حسینی تصریح کرد: برای میدان تاریخی چهار شیر که یکی از نمادهای اهواز هست نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم که طی دو الی سه ماه آینده انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند پس از چند سال مجدد این میدان را مشاهده کنند.

کد خبر 737269

دیگر خبرها

  • (عکس) امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • احداث تقاطع شهید کجباف اهواز در ایستگاه آخر
  • امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا (عکس)
  • ایجاد ۵۹۰ هزار شب خواب برای اقامت زائران رضوی
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • نصب نماد نوروزی ویژه استقبال از زائران در فرودگاه بین‌المللی مشهد
  • بازار میوه و تره بار اهواز در آستانه نوروز
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی