Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم در بیمارستان بهمن درگذشت. در ادامه خاطره جالب او را بازنشر خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم شب گذشته و در پی حمله قلبی درگذشت تا جامعه رسانه و ورزش کشور عزادار یکی از قدیمی ترین مجری های صدا و سیما شود. شفیع قدیمی ترین برنامه ورزشی را در صدا و سیما تولید می کرد که این برنامه همچنان ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همواره خاطرات جالبی داشت و مشکلات ورزشی را با مثال هایش  بیان می کرد. او درباره معضل تیم ملی والیبال مثالی از ماشینش آورد و گفت: «من یك ماشینی داشتم زمان دانشجویی. وقتی به کرج می رفتم، در مسیر دو تا یاتاقان می زد و می فهمیدم که آشغال در کاربرات آن گیر کرده است! یاتاقان زدن تو ورزش هم هست. قبول دارید کواچ هم در حد تیم ملی والیبال نبود!»
او همچنین گفت: «تا به حال شده بعد از نماز، یا تو خلوت خودتان به گذشته فکر کنید. من خودم شب ها، موقعی که صدای ماشین ها می آید. البته بعضی ماشین ها می آینده و سریع رد می شوند که می فهمم سالم رد شده اند. در این لحظات که صدای قوری و سماور هم می آید. می نشینم به گذشته فکر می کنم. البته یک چایی هم می خورم. شما چطور؟ به گذشته فکر می کنید.» 

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : بهرام شفیع - مجری رادیو و تلویزیون - سازمان صدا و سیما -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهرام شفیع مجری رادیو و تلویزیون سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط اول» از رادیو ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه را رادیو ورزش شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش