Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:41:47 GMT

لحظه بلعیده شدن عابران توسط گودال پیاده رو! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۶۹۸۳

لحظه بلعیده شدن عابران توسط گودال پیاده رو! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایجاد ناگهانی یک گودال بزرگ در یکی از پیاده روهای چین مرگ دو عابر پیاده و مفقود شدن دست کم دو نفر دیگر را رقم زد. در این حادثه که در یکی از خیابان های استان "سی چوان" چین و در تاریخ 7 اکتبر رخ داد یک گودال که عرض آن حدود 25 فوت ( 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 متر) بود ناگهان در پیادرو ایجاد شد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته یک فروشگاه ضبط شده است مشاهده می شود هنگامی که چهار عابر پیاده در حال عبور از پیاده رو بودند ناگهان توسط این گودال بزرگ بلعیده می شوند. یک مرد به همراه نوه اش جز مفقودشدگان هستند که بیم آن می رود در این حادثه جان خود را از دست داده باشند.

همچنین در این حادثه وحشتناک یک زن جوان دیگر نیز نزدیک بود جان خود را از دست بدهد که با کمک یک شاهد عینی به بالای گودال کشیده شد. بلافاصله پس از این حادثه پلیس محلی چین در صحنه حاضر شد و آتش نشانان عملیات نجات را آغاز کردند. حین انجام عملیات نجات بدلیل فروریختن بخشی دیگری از دیواره این گودال جان آتشنشانان در خطر قرار گرفت. در ویدئوی منتشر شده در حالی که افراد زیادی در اطراف این گودال بزرگ تجمع کرده اند دیده می شوند.

حدود 10 ساعت طول کشید تا آتش نشانان موقعیت دقیق قربانی اول و حدود 9 ساعت نیز موقعیت قربانی دوم را شناسایی کنند. بنا به گزارش پلیس هر دو قربانی در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بودند. بنا به این گزارش هنوز سرنخی از یک مرد به همراه نوه اش که در این حادثه مفقود شده اند پیدا نشده است.

هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

گودال بزرگ خیابان جان چهار نفر را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج | ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر هشدارهای مکرر هواشناسی گفت:علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند .

وی افزود:جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به سه خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد .

کد خبر 849076 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از لحظه وقوع سیل در کنیا | لحظه بلعیده شدن خودروها در سیل | ویدئو
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • فیلم/ لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج شبستر
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • لحظه بلعیده‌شدن خودروها در سیل تسوج (فیلم)
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج (عکس)
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج
  • لحظه وحشتناک بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج | ویدئو
  • لحظه بلعیده شدن خودرو ها در سیل تسوج