Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:33:15 GMT

حکم اعدام در انتظار متعرضان به کامیون داران

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۷۱۲۷

حکم اعدام در انتظار متعرضان به کامیون داران

حکم اعدام در انتظار متعرضان به کامیون داران یکی از عنوان های اصلی شماره جدید هفته نامه نسیم قزوین است که به نقل از سرپرست دادستانی عمومی و انقلاب قزوین به رشته تحریر در آمده است.

این نشریه به نقل از حجت الاسلام محسن کرمی نوشته است: مشکلات صنفی در امور حمل و نقل وجود دارد ولی راه حل این مشکلات باید به صورت قانونی پیگیری شود و اقداماتی از این دست به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این مطلب آمده است: متاسفانه در هفته های اخیر شاهد تعرض برخی اشخاص به کامیونداران در محورهای استان بودیم که با هوشیاری دستگاههای انتظامی و امنیتی این فراد که 17 نفر هستند ، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شده اند.
اختتامیه پنجمین جشنواره دو سالانه خوشنویسی ، ورود چند عقرب میان مسافران اتوبوس و گفت وگو با حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین از دیگر مطالب این شماره هفته نامه نسیم حق است.
بد نگویم به مهتاب اگر تب داریم، سطحی نگر ی راه حل گمشده ای به نام شادی نیست، سفر دو روزه دکترنوبخت به قزوین و افتتاح پنج طرح عمرانی وخدمات شهری در محمدیه از دیگر عنوان های این نشریه است.
6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی رسانه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فردی که به جرم مشارکت در حمل مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه و تجویز اجرای حکم از سوی قوه قضاییه، به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: حکم اعدام برای مرد شیطان‌صفت با ۹ فقره تعرض به زنان و دختران

حسب اعلام دادستان مرکز استان، پیرو اجرای احکام اعدام سال گذشته در ارتباط با سوداگران مرگ، ظرف روزهای آتی نیز چندین حکم اعدام مرتبط با جرایم مواد مخدر در اردبیل، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227181 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • افزایش پلکانی دمای هوا در قزوین
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • پیش بینی هواشناسی
  • برگزاری جشن هفته هنر انقلاب در قزوین
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • ◄ حرکت شتابان جاده قدیم قزوین رشت به سوی نابودی کامل
  • افزایش سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق دریایی، ۲۶ فروردین
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی/ورود سامانه بارشی به هرمزگان از فردا