Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@01:31:04 GMT

لاریجانی: سلطه گری در جهان بی اثر است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۷۳۳۶

لاریجانی: سلطه گری در جهان بی اثر است

 رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس قطر ضمن تاکید بر اینکه مردم دنیا به دنبال این هستند که مستقل زندگی کنند، هرگونه سلطه گری را در جهان بی اثر دانست.

به گزارش صدای ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس مجالس بین کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا شامگاه سه شنبه 17 مهرماه با رئیس مجلس قطر دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر نقش مثبت قطر در منطقه گفت: تاکنون اقداماتی علیه شما انجام شده که تاثیری نداشته است چرا که شما با تدبیر عمل کرده اید.

لاریجانی افزود: هم اکنون نباید در منطقه سلطه گری وجود داشته باشد، چرا که دنیای امروز سلطه گرایانه نیست و این عمل نه در سطح جهانی و نه در منطقه جایی ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: کشورهای دنیا بیدار هستند و می خواهند مستقل زندگی کنند بنابراین ترساندن کشورهای منطقه اقدام غلطی است و این رفتارها سنجیده نیست.

لاریجانی در پایان با یادآوری اینکه روابط بین ایران و قطر رو به پیشرفت است، از انجام رایزنی هایی در زمینه های سیاسی و اقتصادی بین این دو کشور یاد کرد.

در ادامه رئیس مجلس قطر با یادآوری اینکه این کشور از دیرباز روابط خوبی با ایران داشته، خطاب به دکتر لاریجانی گفت: شما انسانی دارای حکمت هستید و منطقه را به خوبی می شناسید، ضمن اینکه ما احترام فراوانی هم برای شما و همه کشورتان قائل هستیم.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لاریجانی قطر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود