Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ثبت نام در مراکز فرهنگی هنری تحت پوشش این نهاد را در هفته ملی کودک رایگان اعلام کرد و افزود: افرادی که عضو کانون هستند دارای اعتماد به نفس و اطلاعات بالاتری نسبت به سایر کودکان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، طاهره حمیدی در مراسم گرامیداشت هفته کودک با اشاره به اینکه هفته ملی کودک از 14 مهر آغاز و تا 20 مهرماه ادامه دارد، افزود: این مهم نشان از توجه ایران اسلامی به کودکان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه باید یک هم افزایی و وحدت رویه ای در بین دستگاه های اجرایی استان برای گرامیداشت هفته ملی کودک شکل گیرد، افزود: بیش از 400 عنوان برنامه را برای هفته ملی کودک در استان تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزاری مسابقات متعدد ویژه کودکان و نوجوانان، کارگاه های آموزشی از جمله کارگاه های مهارت زندگی را از جمله برنامه های مهم برگزار شده در هفته ملی کودک ذکر کرد و گفت: آموزش مهارت زندگی اولویت ما در کانون است و در این خصوص کارگاه های خاصی برگزار شده است.

 

حمیدی با بیان اینکه خوب زندگی کردن مهارت می خواهد که ما در کانون به بچه ها آموزش می دهیم، اظهارداشت: خانواده ها تلاش کنند تا با توجه به برنامه های متعدد کانون، بچه های خود را به سمت کانون سوق دهند.

 

وی ثبت نام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در هفته ملی کودک رایگان اعلام کرد و افزود: افرادی که عضو کانون هستند دارای اعتماد به نفس و اطلاعات بالاتری نسبت به سایر کودکان هستند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده ها امروز به کانون و برنامه های این نهاد اعتماد دارند، افزود: 42 کانون فعال در خراسان جنوبی داریم که در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری فعالیت دارند.

 

حمیدی با اشاره به اینکه در زمینه هنری اولین انجمن هنرهای نمایشی استان راه اندازی شده است، یادآور شد: در کانون نیازها و خواسته های کودک شناسایی و به آنها پاسخ داده می شود.

 

وی از مساعدت های فرمانداری و نگاه ویژه فرماندار بیرجند به این نهاد در بخش اعتباری یادآور شد: فرمانداری در زمینه تامین اعتبار و تکمیل پروژه احداث کانون پرورش فکری در مهرشهر ما را یاری کند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی سیل در گیلان مجلس سردار اشتری شیراز تعطیلی مدارس نیروی انتظامی حجت الاسلام ارزانی آموزش مهارت های زندگی حمیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از امروز در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

زهرا آب سوران، در مراسم آغاز این جشنواره افزود: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی امروز و فردا نهم اردیبهشت با هم به رقابت می پردازند.

آب سوران اظهارکرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی با هدف عمومی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار "این صحنه خانه ماست" برگزار خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان‌غربی ماهها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابتهای هنری انتخاب شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد