Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: طبق آمار نیمه نخست امسال به طور متوسط در هر هشت و نیم دقیقه، تولد یک نوزاد در استان به ثبت رسیده است.

محمد حیرت انگیز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه نخست امسال حدود 31 هزار و 500 مورد تولد در آذربایجان غربی ثبت شد که 51.9 درصد سهم پسران و 48.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد سهم دختران بود.
وی اضافه کرد: در این مدت حدود 16 هزار و 400 پسر و 15 هزار و 100 دختر در آذربایجان غربی متولد شده است.
وی بیان کرد: در این مدت به ازای هر 100 دختر، 108 پسر در آذربایجان غربی متولد شده است.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: 64 درصد ولادت ها شامل بیش از 20 هزار تولد در شهرهای استان و 36 درصد شامل افزون بر 31 هزار تولد در روستاها ثبت شده است.
حیرت انگیز گفت: در نیمه نخست امسال نیز نظیر سال های متمادی گذشته نام های «محمد» برای پسران و «فاطمه» برای دختران در صدر اسامی انتخابی مردم آذربایجان غربی قرار داشت.
وی افزود: پس از محمد، نام های علی، امیرعلی، آیهان، ابوالفضل، امیرحسین، امیرمحمد، علی اصغر، طاها و محمدطاها 9 اسم برگزیده پرطرفدار برای پسران در آذربایجان غربی بود.
وی اضافه کرد: در بین دختران نیز زهرا، یسنا، باران، آیلین، رها، اسرا، نازنین زهرا، آنیتا و الینا در ردیف جزو نام های پرطرفدار پس از فاطمه در استان قرار داشت.
به گزارش ایرنا، سالانه افزون بر 60 هزار تولد در استان به ثبت می رسد؛ آذربایجان غربی بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر طبق سرشماری سال 1395 جمعیت دارد.
8137/7129/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خانواده نوزاد آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی عصر یکشنبه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهرها، افزود: اولویت کار ما رفع مشکلات مردم در این کمیسیون‌هاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و طبق قانون در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

عتباتی بیان کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود بنابراین باید اولویت کاری ما تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است، گفت: فعالیت مؤثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر قابل قبول و نتیجه بخش بوده و تداوم آن جزو برنامه‌های ماست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات این استان به دست آمده و از ۴۰۱ پلاک، ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده است.

حسین مجیدی افزود: ۱۶۴ پلاک نیز طبق قوانین در حال اقدام است که امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

کد خبر 6084905

دیگر خبرها

  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد