Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:16:03 GMT

نانوايي هاي سنگک پز خلخال افزايش مي يابد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۷۵۴۸

نانوايي هاي سنگک پز خلخال افزايش مي يابد

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - معاون فرماندار خلخال گفت: تعداد نانوايان سنگک پز اين شهر با هدف جلب رضايت عمومي مردم و ايجاد رقابت سالم براي پخت نان مرغوب و با کيفيت افزايش مي يابد.

به گزارش ايرنا ، رضوان صادقي روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهي آرد و نان خلخال افزود: با توجه به نياز شهر و درخواست هاي مکرر مردم در زمينه مشکل تهيه نان سنگک و ارتقاي کيفيت اين نوع نان ، مجوز لازم براي راه اندازي چند واحد ناوايي سنگک پز در خلخال صادر مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بيان اينکه در روزهاي گذشته با تدبيرات اتخاذ شده نرخ نان سنگک که به صورت خودسرانه از سوي نانوايان افزايش يافته بود به 10 هزار ريال کاهش يافت، گفت: کيفيت نان پخت شده در نانوايي هاي سنگک پز رضايت بخش نيست.
صادقي افزود: همراهي مردم با بازرسان نان زمينه را براي ارتقاي سطح کيفي و کمي نان پخت شده افزايش خواهد داد.
وي اظهار داشت: متصديان ، نانوايان و کارگران شاغل در نانوايي ها موظف به داشتن کارت بهداشتي همراه با رعايت کامل موازين بهداشتي هستند.
خلخال در جنوب اردبيل قرار دارد ، 160 واحد نانوايي در خلخال و مناطق مختلف اين شهرستان در پخت انواع نان فعاليت دارند که 20 درصد اين تعداد آزاد پز و مابقي به عنوان نانوايي هاي دولتي از آرد يارانه دار سهيمه براي پخت نان استفاده مي کنند.
7119/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر سعید کریمی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در حال انجام است.
وی گفت: بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می‌شود.
وی در ادامه گفت: تعداد نیرو‌های متخصص در گذشته کم شده بود که به سرعت در حال تزریق نیرو هستیم.
دکتر کریمی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می‌شود.
به گفته وی، تحویل تجهیزات بیمارستانی از دیگر اقداماتی است که عدالت و تعالی نظام سلامت را در کشور اجرایی کند.

دیگر خبرها

  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد