Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت، اقدام به ساخت یک واحد خانه محروم در منطقه آتشگاه این شهرستان کرد.

حامد نجاتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: هرساله تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد رشت در قاالب گروه جهادی مهاجر بعد از شناسایی مناطق محروم و آسیب پذیر، روانه مناطق مشخص شده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجاتی تصریح کرد: سال‌های قبل روال کار این چنین بود که مناطق شناسایی شده عمدتا جزو مناطق صعب العبور و در ارتفاعات بالا و کوهستانی بود و گروه‌های جهادی در آن مناطق به فعالیت جهادی از قبیل کار‌های فرهنگی، پروژه ساخت و ساز واحد محروم و غیره مشغول می‌شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت مطرح کرد: با انجام تحقیقات عمل آمده این نتیجه حاصل شد که در بعضی مناطق حاشیه مرکز استان یعنی شهر رشت، در شاخص‌های مختلف شاهد محرومیت‌های جدی هستیم که در صورت عدم اقدام مناسب، آسیب‌های زیادی را به همراه دارد.     این فعال دانشجویی بیان کرد: امسال شیوه کار و در واقع سیاست اردو‌های جهادی ما تغییر پیدا کرده و از مناطق اطرف استان و کوهستانی به سمت حاشیه شهر رشت رفتیم و هدف، محرومیت زدایی از مناطق اطراف شهرستان رشت می‌باشد. یعنی ما در مرحله شناسایی منطقه محروم، تمرکز خود را بر روی مناطق محروم حاشیه شهر رشت قرار دادیم.

وی گفت: در راستای این سیاست نیز، امسال گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در منطقه آتشگاه شهرستان رشت اقدام به ساخت یه واحد خانه محروم کرد.

نجاتی بیان کرد: این پروژه در حال انجام است و امیدواریم با کمک این گروه جهادی، زودتر ساخت این واحد را به اتمام برسانیم.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی 97 ساخت خانه محروم محرومیت زدایی اردوی جهادی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول