Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:31:37 GMT

حکم 42 میلیونی برای محتکر لوازم یدکی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۷۷۷۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، یدالله ملکی گفت: بر اساس گزارش اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران مبنی بر احتکار لوازم یدکی کمباین و اداوات کشاورزی در شهرستان بابلسر پرونده تشکیل و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه شعبه رسیدگی به تخلفات صنفی هیات بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابلسر پس از احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک تخلف انتسابی را محرز دانسته وی را علاوه بر الزام به فروش کالا به نرخ رسمی و نیز پرداخت جریمه نقدی 42 میلیونی در حق صندوق دولت محکوم کرد افزود: رای صادره در اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان اجراء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارش از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر ایجاد 6 موسسه غیرمجاز با همکاری افراد بدون صلاحیت، پرونده در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال شد گفت: شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشت ودرمان شهرستان ساری پس از احضار متهمان و استعلام لازم تخلف انتسابی را محرز و به استناد مرتبه اول ماده 1 قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی حکم به تعطیلی و ضبط همه لوازم موسسه صادر و احکام صادره در شعبه تجدید نظر قطعی و لازم الاجراء شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: این احکام در واحد اجرای احکام شهرستان ساری به اجرا درآمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مازندران احتکار لوازم یدکی موسسه غیرمجاز تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه