Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با فرماندهان انتظامی استان با قدردانی از زحمات پلیس گفت: مردم هم نیروی انتظامی را قبول و به آن اعتماد دارند.

آیت الله شاهچراغی به برنامه های پیشگیرانه پلیس به خصوص در حوزه معاونت اجتماعی نیز اشاره و خاطر نشان کرد : این موجب کاهش بار قضایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقویت اقدامات حوزه اجتماعی نیروی انتظامی به خصوص ارائه خدمات مشاوره ای را خواستار شد.

سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار از امنیت به عنوان مهمترین دغدغه و ماموریت نیروی انتظامی یاد کرد.

وی از توجه ویژه پلیس به برقراری امنیت اخلاقی در تفرجگاه های استان به خصوص در مناطق توریستی از جمله شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر و جنگل ابر شاهرود خبر داد.

این مسئول انتظامی لزوم همکاری و همراهی بیشتر مردم با پلیس را در پیشگیری از سرقت یادآورشد و گفت: رعایت هشدارها و توصیه های پلیس میزان قابل توجهی از جرایم ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی را کاهش می دهد.

انتهای پیام / گ

دیدار فرماندهان انتظامی استان سمنان با آیت الله شاهچراغی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فروردین ماه امسال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۵ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان با همکاری پلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در فروردین ماه به صورت فعالانه و هدفمند اقدامات خود را اجرایی کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند پلیس در این راستا افزود: ماموران موفق شدند با انجام ماموریت های خاص پلیسی در بازه زمانی یک ماهه ۵۶۷ هزار و ۴۶۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کنند. 

سردار موقوفه ئی از دستگیری ۱۰ نفر و توقیف چندین دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان خبر داد و گفت: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های قاچاقی کشف شده‌ ۱۸۱ میلیارد ریال است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار در برابر قاچاقچیان سوخت ایستاده است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز ‌از کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد خبر داد. 

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مظنون و به راننده آن دستور ایست داد. 

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب اقدام به شلیک سمت لاستیک وسیله نقلیه قراری کردند. 

سرهنگ عجم از توقف پژو توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: راننده که اهل و ساکن یکی از استان های شرقی کشور دستگیر و از داخل خودروی وی ۱۰۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی و وسیله نقلیه وی توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان