Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@19:47:08 GMT

اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۸۱۰۸

اتوبوس مطالبه گری در رفسنجان راه اندازی می شود

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، روح الله بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه رفسنجان در دیدار با ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبیین اهداف بسیج رسانه ، از راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در سطح شهرستان به عنوان اولین اقدام این کانون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یاری رساندن نهادهای فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی رسانه های شهرستان می تواند به اجرای موفق این طرح کمک نماید.

بادپروا گفت: حاضر شدن اتوبوس مطالبه گری با همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه در محلات و بخش های مختلف شهرستان حاضر می شود و سعی دارد فرهنگ مطالبه گری را در زمینه های مختلف ارتقا دهد.

محمد آبادی نیز از راه اندازی بسیج رسانه به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و اظهار داشت :هر فرصتی که به فرصتهای شهرستان رفسنجان در حوزه فرهنگ و هنر افزوده شود شایسته این شهرستان است .

وی خاطرنشان کرد :بعد از راه اندازی خانه مطبوعات بسیج رسانه می تواند به مطبوعات کمک شایانی کند .

محمدابادی بیان داشت :رسالت بسیج بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب و همچنین رسالت رسانه ها  قابل تثبیت و مشخص است شاید بسیج رسانه زیاد قدمت نداشته باشد و نوپا باشد ولی چون رسالتش مشخص است رویداد خوبی است که اتفاق افتاده است .

وی ادامه داد :وظیفه ما ساماندهی بسیج رسانه است بزرگترین کاری ما در این دوره انجام می دهیم فرهنگ و مسائل فرهنگی را دغدغه مردم کردیم به طوریکه انها به سمت ما بیایند .

محمد ابادی گفت :یکی از کارهایی که در این حوزه انجام دادیم افزایش چشمگیر موسسات فرهنگی هنری بود که مجوز صادر شده است و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان را تشویق کردیم که مجوزها را اخذ کنند و فعالیت داشته باشند تصدی ها را به بخش مردمی و غیر دولتی واگذار می کنیم که انها برنامه ریزی کنند و ما انها را کمک می کنیم .

وی اذعان داشت :در حوزه مطالبه گری سعی کردیم مردم را تشویق کنیم که مطالبه گر فرهنگی باشند واین نشان دهنده بلوغ جامعه است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تاکید داشت :عمده کسانیکه که به اداره ارشاد مراجعه می کنند دغدغه مند هستند و خودشان هم راهکاری دارند به علت محدودیت در امکانات و نیروی انسانی سرمایه مردمی را در حوزه فرهنگ ایجاد کردیم که نقش مهمی در پیشرفت شهرستان دارد .

وی یادآور شد :ما بی نقص کار نمی کنیم توان و هم ما محدود است ولی مردم باید به ما کمک کنند نقطه اتصال بین ما و بخش های فرهنگی از شهرستان میتواند سپاه و بسیج کمک کنند که ما دیدگاه های بهتری نسبت به هم داشته باشیم .

محمدآبادی با بیان اینکه رسالت همه ما همان چیزی است که در قانون برای ما مشخص کرده است گفت :هر دستگاه برای رسیدن به هدف رسالتهایی دارد ما با قدرت و تمام توانمان در راه راستای رسالتهای خود هستیم و در نهایت همه ما به یک نقطه مشترک که همان پیشرفت است می رسیم .

وی عنوان داشت :باید از اندیشه مردم و مشارکت انها استفاده کنیم و این کار توسط رسانه های صورت می گیرد بازتاب خواسته های فرهنگی مردم توسط نشریات صورت می گیرد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ظهر شنبه با حضور الهام متین مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان و معاونین فرهنگی و رسانه ای این دستگاه اجرایی و نمایندگان دستگاه ها، نهاد ها و تشکل ها و تولیدکنندگان و ... نخستین جلسه کارگروه مد و لباس استان گلستان با دستور ارائه گزارش فعالیت ها و تبیین اهداف و برنامه ها در سال جاری تشکیل شد.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، ضمن اشاره به مصوبات و اولویت های قرارگاه امام حسن عسگری(ع) و ضرورت وجود نگاه قرارگاهی و هم افزایی، گفت: به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه  ضروری است.

الهام متین همچنین با اشاره به وجود تنوع اقوام در استان گلستان که خود ظرفیتی عظیم و قابل توجه است، افزود: با اندیشه ای پویا و توسعه بخش و ایجاد زیرساخت های لازم، می توانیم از این موهبت به نحو احسن و مطلوب بهره مند شویم.

وی با تاکید بر ضرورت تهیه بانک اطلاعات جامع از چرخه طراحی تا عرضه پوشاک ویژه استان ادامه داد: پیشنهاد می کنم در جلسات آتی و نیز نشست های تخصصی از ظرفیت حضور نخبگان دانش آموزی و دانشجویی نیز بهره مند شویم زیرا آن ها شناخت بیشتری از ذائقه و سلیقه و ... هم نسلان خود دارند.

الهام متین ضمن تاکید مجدد به ضرورت هم افزایی و نگاه جامع به مقوله عفاف و حجاب در جامعه، ذیل طرح های شهیدآوینی در استان گلستان، کلان طرحی را ویژه زیست عفیفانه مد نظر گرفته ایم  که در صورت تحقق کامل نتایج مطلوبی را می تواند در پی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در بخش دیگری از سخنانش گفت: طبق تفاهم های صورت گرفته ملی، مقرر شده است فروشگاه اتکا گلستان فضایی به منظور ایجاد سکوی فروش البسه و پوشاک ایرانی اسلامی برای عرضه محصولات تولیدی های پوشاک ارزان قیمت و عفیفانه در نظر بگیرد.
 
وی افزود: همچنین مقرر شده پس از اعلام فراخوان به تولیدی ها و ویژندهای استان و بررسی تقاضای این افراد، تفاهم نامه ای در راستای اجرای این طرح  فی مابین فرهنگ و ارشاد و سازمان اتکا بسته شود.

همچنین در این جلسه حاضران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود و افق های پیش رو درباره مسائلی چون ، پوشش مدارس و ضرورت وجود معلمان ارزشی و متعهد و نیز آگاه به زبان هنر برای تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه در مدارس، نقش خانواده ها، توجه به تولید کننده های بومی و تولیدات متناسب با ذائقه جوان امروزی، عرضه با قیمت مناسب و مواردی از این دست مطالبی را مطرح کردند و به گفت و گو و تبادل نظر نشستند.

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت