Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که بسیاری از بازیگران سریال شهرزاد در گفتگو‌های متفاوت از احتمال بسیار کم ساخت سریال شهرزاد ۴ خبر می‌دانند، اما انگار کارگردان اثر حسن فتحی نظر دیگری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در حالی که بسیاری از بازیگران سریال شهرزاد در گفت‌وگوهای متفاوت از احتمال بسیار کم ساخت سریال شهرزاد 4 خبر می دانند اما انگار کارگردان اثر، حسن فتحی نظر دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم شهرزاد 4 ساخته نشود چون من در فصل سوم کشته شدم

مجید سعیدی بازیگر فصل سوم سریال شهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه گفت: فکر نمی کنم شهرزاد 4 ساخته شود. شهرزاد 4 ساخته نمی شود مگر اینکه بخواهند قصه را بدون شهاب حسینی ادامه دهند.

وی در همین راستا افزود: به عنوان مثال شاید در شهرزاد 4 شاهد بزرگ شدن شخصیت سالار باشیم که شبیه پدرش قباد است. اگر قرار بر ساخت شهرزاد چهار باشد می تواند به زندگی بچه قباد بپردازد. البته امیدوارم شهرزاد 4 ساخته نشود چون من در فصل سوم کشته شدم و دیگر در فصل بعد نخواهم بود.

ساخت شهرزاد ۴ امکان‌پذیر است، اما هنوز صحبتی نشده است

پرویز فلاحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره احتمال ساخت شهرزاد چهار گفت: هنوز صحبتی در مورد ساخت شهرزاد 4 نشده است. ساخت شهرزاد 4 با توجه به کلیت اثر امکان پذیر است.

وی ادامه داد: البته این داستان به اتمام رسیده و اگر قرار بر شهرزاد 4 باشد می توان از دیدن شخصیت های باقی مانده به جریان نگاه کرد. به عنوان مثال اینکه چه بر سر شهرزاد می آید اتفاقی است که می توان شهرزاد را در این باره ادامه داد.

از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد ۴ ساخته شود

رامین ناصرنصیر درباره احتمال ساخت پروژه شهرزاد 4 برای فصل پاییز گفت: فعلاً که درگیر این نمایش هستم و هنوز پیشنهادی را قطعی نکرده ام. در حال بررسی چند اثر هستم که بعد از تئاتر آنها را قطعی خواهم کرد. درباره شهرزاد 4 هم در رسانه ها صحبت هایی وجود دارد اما از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد 4 ساخته شود.

همچنان علاقمند به ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد هستم

در میان اخبار ضد و نقیض در خصوص شهرزاد چهار حسن فتحی کارگردان این مجموعه نظر دیگری نسبت به ساخت شهرزاد 4 دارد. وی در اینستاگرام خود نوشت: برغم مدعیانی که منع عشق می‌کنند، همچنان علاقمند به ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد هستم؛ و امید آن دارم که امکان تحقق این امر در آتیه نزدیک فراهم شود. در پناه خدا شاد و سلامت باشید.

حسن فتحی پیش از این در مصاحبه‌اش با شرق اعلام کرده بود که ۱۲ قسمت از فصل چهارم آماده است. اما ساخت فصل چهارم این سریال تنها به او بستگی ندارد و بقیه عوامل نیز باید با او همراه شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجید سعیدی حسن فتحی شهراد 4 سریال شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم

امیرحسین نظری، کارشناس مهندسی پزشکی، پژوهشگر و سرپرست یک تیم دانشجویی به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: ما در این تیم موفق به ساخت ساخت دستگاهی کارآمد برای تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست، عضله و عصب به منظور تشخیص روند بهبود زخم یا پارگی مبتنی بر الگوریتم‌های ماشین لرنینگ شدیم.

وی به نحوه کارکرد این دستگاه اشاره کرد و افزود: این دستگاه بدون کوچکترین عوارضی کاملا به صورت غیر تهاجمی با نصب الکترود‌های دستگاه در اطراف محل زخــم و با فشردن کلید دستگاه شروع به نمونه‌برداری از زخم می‌کند.

نظری ادامه داد: سپس داده‌های دریافتی تجزیه و تحلیل و در نهایت روند بهبود زخم بیمار با سه LED روی دستگاه با رنگ‌های سبز (روند بهبود عالی) زرد (روند بهبود مرز) قرمز (روند بهبود پسرفت) نمایش داده می‌شود. در ادامه داده‌های دریافتی زخم از طریق پروتکل USB به PC ارسال می‌شود.

به گفته وی، میزان فرکانس و مقاومت بافت‌های زیستی با اتصال الکترود به صورت سطحی یا سوزنی اندازه‌گیری شده و با استفاده از الگوریتم‌هایی نظیر FFT، DFS و و KNN با پیاده‌سازی روی سیگنال‌ها و داده‌ها، روند بهبود یا پسرفت زخم در مدت زمان مشخص به صورت درصد نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محصول در زمینه بهداشت و سلامت افراد به منظور بهبود سریع‌تر انواع زخم شامل سوختگی، شکستگی باز، دیابتی بدسور، پیوند عضو کاربرد دارد، اظهار کرد: این دستگاه یک محصول کاربردی در بحث تشخیص و کمک به پزشکان در درمان سریع زخم بوده که به دو صورت پوشیدنی و بیمارستانی قابل ساخت و استفاده است؛ به عنوان مثال این دستگاه می‌تواند برای ورزشکاران به منظور جلو‌گیری از پارگی عضله هنگام تمرینات پرفشار یا اشتباه کاربرد داشته باشد.

وی افزود: همچنین درمان و مراقبت از زخم در افراد به ویژه سالمندان و بیماران دیابتی همیشه چالش‌های فراوانی برای بیمار و پزشک به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: گاهی این محل بعد از عمل جراحی نیاز به مراقبت‌های فراوانی دارد. با توجه به توسعه روز افزون روش‌های درمانی غیرتهاجمی و بدون عوارض جانبی، ساخت چنین دستگاه‌هایی ضرورت پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در این روش تشخیص ابتدا از یک سیگنال حیاتی، نمونه‌برداری می‌شود، گفت: سپس ویژگی‌های مناسب استخراج و طبقه‌بندی شده و پس از آن با اعمال الگوریتم‌ها و محاسبات داده‌ها، روند تشخیص بهبود و پسرفت زخم تعیین می‌شود.

وی گفت: روند درمان زخم چهار مرحله را سپری می‌کند که ما در مرحله سوم زمانی که بدن انسان شروع به بازسازی محل آسیب دیده می‌کند، تحقیقات و آزمایشات خود را شروع کرده‌ایم.

وی گفت: ابتدا سخت‌افزاری برای پایش انواع زخم شبیه‌سازی، طراحی و اجرا و در ادامه از انواع زخـم (نرمال، عفونتی، دیابتی بدسور، شکستگی باز) چند بیمار برای جمع‌آوری دیتا نمونه‌برداری کرده‌ایم و سعی بر پیاده‌سازی الگوریتم یادگیری ماشین و محاسبات مربوطه به روی داده‌ها به منظور تشخیص دقیق تروضعیت زخم بیمار داشته‌ایم.

این پژوهشگر یادآورشد: همچنين در ادامه این تحقیق به منظور بهبود هرچه سریع‌تر زخم و ترمیم آن موفق به ساخت دارو ترمیم زخم شدیم؛ این دارو به صورت مایع جهت شستشو زخم یا به صورت ژل به روی زخم قرار داده می‌شود.

به گفته نظری، در این طرح نیز بررسی کرده‌ایم که آیا استفاده از دارو‌های موضعی (پماد، ژل و کرم) روند بهبود زخم را تسریع می‌بخشند یا باعث ایجاد اختلال می‌شوند. نتایج نشان داده‌اند که دارو ساخته شده می‌تواند در مدت زمان کمتری باعث بهبود زخم و ترمیم آن شود.

وی در پایان به مشکلات اجرای این طرح‌ها پرداخت و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات تیم ما برای اجرای این طرح، عدم حمایت مالی و معنوی مسؤلان است. متأسفانه روند اداری اخذ مجوز‌ها و ثبت اختراع‌ها بسیار پیچیده است و مشکلات زیادی برای پژوهشگران این حوزه ایجاد می‌کند.

این محقق ادامه داد: مراحل طی کردن محصولات پزشکی نیز به دلیل اینکه رابطه مستقیمی با سلامت انسان‌ها دارد، زمان بر است. امیدواریم روند اداری این طرح‌ها از سوی نهاد‌های ذی ربط تسهیل پیدا کند.

به گزارش آنا، این طرح با مشارکت مهران بیگی‌زاده، آیدا حسینی، حبیبه‌امیری نژاد و به سرپرستی‌امیرحسین نظری، کارشناس مهندسی پزشکی انجام شده و در سومین دوره کنفرانس دانشجویی رباتیک و مکاترونیک به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم اخذ مجوز ماده ٢٣ برای بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم